Hmm... Håb for Stomped?
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 20-04-05 07:01

Jeg hørte lige forsangeren fra Stompeds andet band Numbnuts med deres nye
"single": "Beyond Sanity". I forhold til det som Stomped lavede er det helt
klart en forbedring. Man kan tydeligt mærke inspirationen fra Hatesphere, så
der er jo en lille tommelfinger opad .
Jeg læste så, at Stompeds nye album bliver langt hårdere og mere aggressiv
end deres første. Så hvis de har ændret sig i en lignende retning, kunne det
være man skulle give dem en chance...

Her kan Beyond Sanity hentes
http://www.soundvenue.com/band.asp?id=345
ADVARSEL TIL DOPEDOG: Der er altså stadig en del nu-metal over det...

Fra : Dopedog

Dato : 20-04-05 09:40

> [...]
> end deres første. Så hvis de har ændret sig i en lignende retning, kunne
> det være man skulle give dem en chance...

Jeg har faktisk aldrig hørt Stomped, kun at det var et Odensiansk metal band
på vej op af. Hvad sange kan du anbefale med dem ?

> Her kan Beyond Sanity hentes
> http://www.soundvenue.com/band.asp?id=345
> ADVARSEL TIL DOPEDOG: Der er altså stadig en del nu-metal over det...

LOL da :D

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 20-04-05 16:09

> Jeg har faktisk aldrig hørt Stomped, kun at det var et Odensiansk metal
> band på vej op af. Hvad sange kan du anbefale med dem ?

Puha... Altså de har kun lavet et album med 10/11 numrer. Jeg tror ikke du
vil kunne lide det, men du kan da checke deres hjemmeside ud og høre lidt af
det gratis.
På soundvenue bliver de beskrevet som pure-metal??? Det er altså for groft.
Men altså jeg synes de er langt bedre end mange andre nu-metal bands og
håber deres thrash-indflydelse bliver langt større på deres næste album. Jeg
er i en periode, hvor jeg ikke gider at høre deres musik. Interessen blev
bare lige vakt, da jeg hørte Numbnuts-sangen... Hvad syntes du egentlig om
den, hvis du ellers har hentet den?