Soundtrack - Der Untergang!
Fra : TStoltz

Dato : 18-04-05 23:33

Hejsa,

Ku' godt tænke mig at få fat på klaverstykket (på node og/eller CD) som
bliver spillet under rulletekstern i filmen DerUntergang. Det er virkelig
smukt!

Håber på at nogen af jeg kan oplyse mig hvad det hedder..

Mange hilsner
Thomas

Fra : Iddqd

Dato : 18-04-05 23:27

TStoltz wrote:

> [...]
> smukt!
>
> Håber på at nogen af jeg kan oplyse mig hvad det hedder..

Jeg gætter på "Späte Einsicht", men check selv her:

http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B0002WUGAK/302-8101071-1139221

(Min RealPlayer virker pt. ikke, så jeg har ikke selv lyttet efter).

Mvh

Bruno

Fra : TStoltz

Dato : 19-04-05 10:41

Hej Bruno,

Tak for tippet. Desværre er klaverstykket ikke på CD'en - underligt nok.....

Thomas