live koncerter på dvd
Fra : lhs

Dato : 16-04-05 23:42

Hej

Håber at kunne starte en tråd om jeres farvorit koncerter på dvd:

min top 5 er.

1) Laibach Nato Tour (Slovensk rock der spaker røv
først for mange år siden på vhs, nu geudsendt på en sær DVD udgivelse jeg
købte i flensburg for nogle måneder siden)
2) Laibach Wat tour (lidt som forrige - så dem i Vega sidste år og det er
som det skal være)
3) Meatloaf med Melborne Symphony Orchestra (fed live DVD - med alle
hittene)
4) siddharta live in Bezigrad (fed live optagelse med symfoni orkester -
atter et slovensk band der sparker røv, købte dvden af en slovensk tv
optagelse i Prag sidste år... kan anbefales)
5) Rammstein live in Berlin - Fed koncert DVD.

Så eins, zwei, drei..

Håber det inspirere lidt

Lars HS

Fra : lhs

Dato : 16-04-05 23:45

Ps.

Jeg mangler et 6 Must, Leningrad Cowboys i Helsinki: Total Balalajka
Show.....

Lars HS

Fra : Ken Larsen

Dato : 17-04-05 08:15

lhs <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:d3s4bs$2p0c$1@news.orange.dk...

1. Springsteen live in Barcelona

2. Springsteen live in Barcelona

3. Springsteen live in Barcelona

4. Springsteen live in Barcelona

5. Maiden Rock in Rio

--
MVH
Ken Larsen

"I don't play against a particular team, I play against the idea of losing"
Eric Cantona

"Lets forever be that rebel monster"

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-04-05 08:47

"Ken Larsen" <tacconi3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> lhs <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i en
> [...]
___________________

Min foretrukne koncertoptagelse er "Dei Randfichten open air". Jeg tror nok
optagelsen er fra de populære tyske (eller er det østrigske) "Ween dee musik
spielt". Der er sateme gang i den hele tiden. Det er Tysklands populæreste
musiknavn og kan vel nærmest sammenlignes med Kandis. Man ser publikum og
jeg har sjældent set så mange mennesker samlet eet sted. Det var som en hel
købstads indbyggere samlet foran en scene.

Hilsen Åge
Dee

Fra : Stampe

Dato : 17-04-05 10:56

On Sun, 17 Apr 2005 09:14:30 +0200, "Ken Larsen"
<tacconi3@hotmail.com> wrote:

>lhs <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i en
> [...]

Go' smag *G* Hvis du er til Bruce på dvd så skulle du se nogle af
bootleg dvd'erne:
http://www.brucedvds.net/

Specielt
1978-08-15 Capitol Center; Landover, MD og
1980-11-24 Capitol Center; Landover, Maryland er legendariske fordi de
er de enste komplette og proshot optagelser i farver der findes fra
den tid.

Og for os danskere er der jo København 88:
http://www.brucedvds.net/DVDIndex/detail.php?detail=103&hits=true

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 18-04-05 06:44

Stampe <stonepony@london.com> wrote in message news:<4ac461l3j1mq7bru8nrchnemc00ujgt1lo@4ax.com>...

> [...]
> den tid.
>
> Og for os danskere er der jo København 88:

Min hjemmebryggede over AERO koncerten med Jarre i Vrå i 2002 . Den
er dog lidt grynet/kornet, men bringer en masse minder frem fra en våd
dag .
Mvh
Klavs.

Fra : Martin

Dato : 18-04-05 22:29

> Min hjemmebryggede over AERO koncerten med Jarre i Vrå i 2002 . Den
> er dog lidt grynet/kornet, men bringer en masse minder frem fra en våd
> [...]

Ja, sådan en har jeg også. En skam Jarre har udgivet så få officielle
DVD'er... Paris La Defence-koncerten fra '90 SKAL simpelthen ud på DVD.

Hilsen

Martin

Fra : Lars Jensen

Dato : 24-04-05 18:47

Klavs Rommedahl wrote:

> Min hjemmebryggede over AERO koncerten med Jarre i Vrå i 2002 . Den
> er dog lidt grynet/kornet, men bringer en masse minder frem fra en våd
> dag .

Min er heldigvis ikke grynet :)

> Mvh
> Klavs.

Lars B

Fra : Ken Larsen

Dato : 18-04-05 20:39

Stampe <stonepony@london.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4ac461l3j1mq7bru8nrchnemc00ujgt1lo@4ax.com...

> Go' smag *G* Hvis du er til Bruce på dvd så skulle du se nogle af
> bootleg dvd'erne:
> http://www.brucedvds.net/

Tak for linket. Det skal nærstuderes

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-05 09:03

On Sun, 17 Apr 2005 00:42:03 +0200, "lhs" <shane(fjern)@get2net.dk>
wrote:

>Hej
>
>Håber at kunne starte en tråd om jeres farvorit koncerter på dvd:

Min favorit er helt klart "Hell Freezes Over" med Eagles.
Lyden er så tæt på perfekt som man kan komme i den optagelse.

/Alex

Fra : Brizz

Dato : 17-04-05 09:12

> Håber at kunne starte en tråd om jeres farvorit koncerter på dvd:

Hmm med fare for en hel masse.

Jeg synes koncerten "Live at knebworth" med RW sparker røv! Han forstår at
give et fedt show.

U2 Live i Köln. (sikkert fordi man selv var der)

U2 Live i Göteborg (d.29/7-05) Det kan kun blive godt!

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Mikkel Westh

Dato : 17-04-05 13:03

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> wrote in message

Red Hot Chili Peppers - Live at Slane Castle
Rage Against the Machine - Live at the Grand Auditorium, L.A.
Eagles - Hell Freezes Over
Robbie Williams - Live at Knebworth (er ikke Robbie-fan, men han er godt nok
fed her)

Mvh. Mikkel

Fra : Pipeline

Dato : 17-04-05 15:30

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Håber at kunne starte en tråd om jeres farvorit koncerter på dvd:

Depeche Mode - One Night In Paris
Ingen over, ingen ved siden af, masser under.

Fra : Martin Helbo

Dato : 17-04-05 21:10

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Håber at kunne starte en tråd om jeres farvorit koncerter på dvd:

Pink Floyd - Pulse. Siger jeg på forhånd, men vhsen er næsten slidt ned.
Metallica - Cunning Stunts. Rigtig fed koncert, og et kanon show
Bruce Springsteen - Live in New York
Robbie Williams - Knebworth
The Wall live in Berlin.

Boblere:
Live Aid, Springsteen i Barcelona, Deep Purple - Come hell or high water

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Peter

Dato : 18-04-05 13:10

lhs wrote:
> [...]
> optagelse i Prag sidste år... kan anbefales)
> 5) Rammstein live in Berlin - Fed koncert DVD.

Roger Waters - In The Flesh. Hvis man kan se bort fra lead-guitaristens
latterlige mimik, så er det i dén grad en fed skive.

/Peter