Sang fra miele reklame, "fra skrot til slo~
Fra : Juel

Dato : 13-04-05 20:39

Hejsa Alle

Når miele reklamerne kommer imellem fra skrot til slot, så er der et klaver
stykke.. er der nogle der ved hvilken sang/stykke det er ??

Mvh
Morten

Fra : Olesen

Dato : 14-04-05 17:15

"Juel" <starchild@starchild.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Alle
>
> Når miele reklamerne kommer imellem fra skrot til slot, så er der et
klaver
> stykke.. er der nogle der ved hvilken sang/stykke det er ??

Lyder som en jingle, skrevet til reklamen.

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-05 07:25

> klaver
>
> Lyder som en jingle, skrevet til reklamen.

Hejsa..

Tror jeg ikke, den har været i film også..

Mvh
Morten

Fra : Kasper bertelsen

Dato : 16-04-05 15:35

Det er den franske komponist "satie" i søger.

Tror nok at den i miele reklamen hedder noget i retning af "Gymnopédie No. 2
"

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-05 07:51

> Det er den franske komponist "satie" i søger.
>
> Tror nok at den i miele reklamen hedder noget i retning af "Gymnopédie No.
2
> "

Kanon, mange tak, det vil jeg lige forske lidt i

Mvh
Morten