Gammel dansk sang
Fra : Majbrit & Gert

Dato : 13-04-05 18:18

Hej

Jeg leder efter en gammel dansk sang. Alt jeg kan sige om den er at det er
en mand der synger om 'Liverpool'.
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvem der synger og hvad den hedder.

Hilsen

Gert

Fra : Anders M

Dato : 13-04-05 19:00

> Jeg leder efter en gammel dansk sang. Alt jeg kan sige om den er at det er
> en mand der synger om 'Liverpool'.
> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvem der synger og hvad den hedder.

http://www.eurosong.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=165504&side=&webside=3288820

Er det den? Grand-prix-sang fra 80'erne.

-
Anders

Fra : Majbrit & Gert

Dato : 13-04-05 21:31

Det var den :) tak

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-04-05 19:09

Majbrit & Gert wrote:
> Hej
>
> Jeg leder efter en gammel dansk sang. Alt jeg kan sige om den er at
> det er en mand der synger om 'Liverpool'.
> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvem der synger og hvad den hedder.

Shubidua med "Nappa og Nylon" ?
(I Liverpool, var luften gul, for det var jul, men ned' i en kælder står der
en dreng, det' Lennon der spiller ........) frit efter huskeren

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer