Att: -V-, Illnath live
Fra : Jesper Brogaard

Dato : 11-04-05 08:58

Hej -V-

Måske vil det interessere dig at Illnath spiller 2 ekslusive koncerter i maj
(sammen med 7thorns o.a.).

Tjek http://www.illnath.dk og http://www.7thorns.dk.

cu there \m/

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : -V-

Dato : 11-04-05 10:15

Jesper Brogaard wrote:
> Måske vil det interessere dig at Illnath spiller 2 ekslusive
> koncerter i maj (sammen med 7thorns o.a.).
>
> Tjek http://www.illnath.dk og http://www.7thorns.dk.

Gode nyheder!

Ses vi der?

-V-

Fra : -V-

Dato : 11-04-05 11:23

-V- wrote:

> Gode nyheder!
>
> Ses vi der?

PS: Jeg tager nok ikke til Thy for at se dem, men nøjes med at tage toget
til Albertslund....

-V-

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 11-04-05 14:51

Du kommer da bare hen og hilser. Hint: tjek http://www.7thorns.dk igen

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : -V-

Dato : 11-04-05 23:21

Jesper Brogaard wrote:
> Du kommer da bare hen og hilser. Hint: tjek http://www.7thorns.dk
> igen

Aha!

Jeg har endda hørt jeres sample på mymusic.dk.
Helloween har ikke levet forgæves, hva'?

Kan ske at vi ses i Albertslund.

-V-

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 12-04-05 09:17

-V- wrote:

> Aha!
>
> Jeg har endda hørt jeres sample på mymusic.dk.
> Helloween har ikke levet forgæves, hva'?

Hellowho?

> Kan ske at vi ses i Albertslund.

Jep!

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-05 11:17

> Måske vil det interessere dig at Illnath spiller 2 ekslusive koncerter i
> [...]

Ej, hvor er det fedt! Jeg må lige se, om jeg ikke også kan få mulighed for
at tage afsted :)