Gruppe der spiller på lejlighed?
Fra : Jakob

Dato : 08-04-05 11:09

Hej!

Jeg så engang en video med en (performance-?)gruppe der gik fra rum til rum
i en lejlighed og spillede på alt hvad de kunne finde. Lige støvsugere til
grydelåg og sofapuder, lamper osv.

Er der nogen der ved hvem jeg mener og om denne video evt. kan findes på
nettet et sted?

Jeg synes den var genial - for jeg tog lige mig selv i at stå og spille på
håndvansken og opvasken i køkkenet.
Sådan en blikhåndvask fra 60'erne lyder faktisk ret godt hvis man samtidig
bruger knæet på skabslågen nedenunder.
Det er osse sjovere end at vaske op...

--
Hilsen Jakob

Fra : cykellapper

Dato : 08-04-05 12:37

Jakob wrote:
> [...]
> til rum i en lejlighed og spillede på alt hvad de kunne finde. Lige
> støvsugere til grydelåg og sofapuder, lamper osv.

Det er med 100% sikkerhed gruppen "Stomp"

> Er der nogen der ved hvem jeg mener og om denne video evt. kan findes
> på nettet et sted?

Aner det ikke - søg selv
Deres hjemmeside er her: http://www.stomponline.com/

> [...]
> Sådan en blikhåndvask fra 60'erne lyder faktisk ret godt hvis man
> samtidig bruger knæet på skabslågen nedenunder.

Hehe. Ja - det er et godt show.

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : Pipeline

Dato : 08-04-05 12:46

"Jakob" <nejnej@nejnejnej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til grydelåg og sofapuder, lamper osv.
>
> Er der nogen der ved hvem jeg mener og om denne video evt. kan findes på

Jeg mener at det var et svensk ensemble, og ikke Stomp som foreslået. De
lavede et nummer for køkken, stue, badeværelse, soveværelse etc. Men jeg kan
ikke huske navnet. Prøv evt. at tjekke en svensk musik-nyhedsgruppe.
MVH
Pipeline

Fra : Jakob

Dato : 08-04-05 14:10

> Jeg mener at det var et svensk ensemble, og ikke Stomp som foreslået. De
> lavede et nummer for køkken, stue, badeværelse, soveværelse etc. Men jeg
> kan ikke huske navnet. Prøv evt. at tjekke en svensk musik-nyhedsgruppe.

Ja, det må være dem... Husker specielt køkkenet og stuen med sofapuder osv.
Har ikke kunnet findet noget på Stomp's side.

--
Hilsen Jakob