Pop før
Fra : -= :o\) =-

Dato : 07-04-05 12:28

Hej

I 60´erne var der en popgruppe der hed Wishful Thinking, men jeg kan bare
ikke finde noget med eller om dem.

Staver jeg navnet forkert, for jeg kan intet finde på nettet?

Jeg kan huske de havde nogle hits i 60´erne, men hvad hed de største numre?

Bo

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 07-04-05 13:13

"-= =-" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Staver jeg navnet forkert, for jeg kan intet finde på nettet?
>
> Jeg kan huske de havde nogle hits i 60´erne, men hvad hed de største

Det var da vist dem med " Step by step " o.s.v.... De skulle da ikke være
umulige... Check diverse serier... Du ved de der... Det bedste af Dansk
musik, fra Egmont music... Eller Beatcookies fra Frost records, så er jeg
sikker på, at der nok skal dukke noget frem.

M.V.H.....Benny..

Fra : Falcon

Dato : 07-04-05 15:12

On Thu, 7 Apr 2005 14:12:47 +0200, "Benny Mortensen 9380"
<wrapup1@kittymail.com> wrote:

> [...]
>musik, fra Egmont music... Eller Beatcookies fra Frost records, så er jeg
>sikker på, at der nok skal dukke noget frem.

Husker jeg helt forkert, eller havde de ikke også et hit med nummeret
"peanuts"? Hvis jeg er helt fejl på den, så må I gerne korrigere mig
og evt komme med navnet på gruppen der sang det.

mvh Falcon

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 07-04-05 17:47

"Falcon" <falcon1@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "peanuts"? Hvis jeg er helt fejl på den, så må I gerne korrigere mig
> og evt komme med navnet på gruppen der sang det.

Uh, der bliver jeg vist svar skyldig. Jeg er også bange for, at jeg bliver
nødt til at trække Egmont samlingerne tilbage.. Så Frost records, er nok
bedste bud lige nu.... Men en hurtig gennemgang, af de slemme MP3 filer,
viste kun Step by step, og en der hedder Looking around. Så Peanuts, ligger
lige nu hen i det uvisse.

M.V.H.....Benny..

Fra : Vagn Hansen

Dato : 08-04-05 23:58

> [...]
> "peanuts"? Hvis jeg er helt fejl på den, så må I gerne korrigere mig
> og evt komme med navnet på gruppen der sang det.

Hej

Det er rigtigt. Jeg husker 3 numre med dem, Step by step, Peanuts og Count
to ten.
Jeg har også ledt efter dem på CD, men forgæves.

Jeg fik en dag fat i et MP3 nummer med een af titlerne, men det viste sig
at være med et amatør-orkester der spillede i en lade (sådan lød det i hvert
fald)

M.v.h
Vagn

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 11-04-05 19:17

"Vagn Hansen" <vagnxxppxhansen@get2xxpnet.dk> skrev i en meddelelse

Så kan jeg forstå, du følte dig lige så snydt som mig.... Jeg fandt en MP3
med Gitte Hænning... School is over... Den måtte man da bare have, Men
det var nu Billie Davis, så den var slet ikke så spændende endda.

M.V.H.....Benny..