Glenn Huges?
Fra : Brian Hansen

Dato : 06-04-05 16:38

Hey there.

Hørte i aftes på vh1 nummeret Soulmover, (Ikk' huske om det er i et eller to ord

Min første tanke var Soundgarden,,, noget om snakken, eller er det bare helt tilfældigt?

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 06-04-05 20:08

Brian Hansen skrev i meddelelsen
<4254023d$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
to ord

>Min første tanke var Soundgarden,,, noget om snakken, eller er det bare

Eller snarere Audioslave...Jeg så den ud af øjenkrogen; var det ikke Dave N.
på guitaren?

hvm

Fra : Brian Hansen

Dato : 08-04-05 13:32

Henrik Veber Madsen wrote:

> Eller snarere Audioslave...Jeg så den ud af øjenkrogen; var det ikke Dave N.
> på guitaren?

Kender ikke Audioslave eller Dave N. for den sags skyld.

Tja, når vi nu er ved det, så aner jeg heller ikke hvem Glenn Huges er,
synes bare det mindede en del om Soundgarden, fik da tanken at der måske
var sket ændringer f.eks ny forsanger (Glenn Huges) nu da Chris Cornell ikke er til mere,,,
(så vidt jeg lige husker, ret mig endelig hvis jeg er forkert på den)

Men tyder på jeg er way off anyway...

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 09-04-05 14:32

Brian Hansen skrev i meddelelsen
<425679b2$0$153$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> [...]
ikke er til mere,,,
>(så vidt jeg lige husker, ret mig endelig hvis jeg er forkert på den)

Siden du nævner Chris C., så vil du måske være interesseret i at erfare at
han nu synger i Audioslave, som netop skal til at udgive deres 2. album.
Dave Navarro spillede guitar i det nu opløste Janes' Additiction; måske også
et band du ville sætte pris på...?

hvm

Fra : Brian Hansen

Dato : 09-04-05 16:02

Henrik Veber Madsen wrote:

> [...]
> Dave Navarro spillede guitar i det nu opløste Janes' Additiction; måske også

Okay, det vel jeg da lige lure af, takker.
Mindes bare at ha' hørt at Chris C. var fundet død på et hotelværelse,
eller ligende, men det passer så ikke, har sku' nok været en anden;
ham fra Stone Temple Pilots eller ham fra Alice In Chains,,, ikke lige huske.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 09-04-05 23:31

Brian Hansen skrev i meddelelsen
<4257ee7f$0$159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> [...]
>eller ligende, men det passer så ikke, har sku' nok været en anden;
>ham fra Stone Temple Pilots eller ham fra Alice In Chains,,, ikke lige

Ak ja, vi er nogle der savner Layne Staley *meget*...
http://inet.uni2.dk/~i33745/WAP/peeing.jpg

hvm

Fra : Dag Stinus

Dato : 06-04-05 23:06

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> wrote in message
> [...]
> to ord
>
> Min første tanke var Soundgarden,,, noget om snakken, eller er det bare

Du kan læse facts om Glenn Hughes seneste soloudspil her:
http://www.glennhughes.com/soulmover.html.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Brian Hansen