Ukendt musik, tidligere tråd i dk.kultur.m~
Fra : -Thomas H.-

Dato : 06-04-05 13:01

Hejsa.

Tilbage til d. 8 Marts var der en tråd her i gruppen, med et ukendt stykke
musik der mindede meget om Robert Miles. Tråden døde, og der kom aldrig
nogen afklaring på hvem det var.

Link til tråden http://shortlink.co.uk/4a8

Der er et link til det stykke musik der blev vist i tråden, og det virker
stadigvæk.

Jeg prøver lige at bringe lidt liv i spørgsmålet igen, er der stadig ikke
nogle der har fundet et navn på kunstneren ?

Med Venlig Hilse og på forhånd tak
Thomas H.

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-05 16:58

-Thomas H.- wrote:
> [...]
>
> Jeg prøver lige at bringe lidt liv i spørgsmålet igen, er der stadig ikke
> nogle der har fundet et navn på kunstneren ?

Jeg har lyttet stykket igen, og er ret sikker på at det er R. Miles
eller en genindspilning af et af hans numre. jeg har ikke mine CD'er
lige ved hånden, men kan evt. godt prøve at grave dem frem og lytte efter.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-05 18:19

Claus Albæk (Kbh.) wrote:

> Jeg har lyttet stykket igen, og er ret sikker på at det er R. Miles
> eller en genindspilning af et af hans numre. jeg har ikke mine CD'er
> lige ved hånden, men kan evt. godt prøve at grave dem frem og lytte efter.

Lyder som en blanding af Fable, One & One og Children... det stinker
langt væk af Miles, men det kan være i en udgave jeg ikke har, desværre
så jeg kan ikek sætte fingeren på et bestemt nummer.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 06-04-05 22:04

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder som en blanding af Fable, One & One og Children... det stinker
> langt væk af Miles, men det kan være i en udgave jeg ikke har, desværre
> så jeg kan ikek sætte fingeren på et bestemt nummer.

Jeg har også lyttet alt det igennem de har på allopmp3.com af R. Miles, men
jeg kan heller ikke finde nummeret der.. Kan det ikke tænkes at det mod
alt forventning ikke er R. Miles ?

MVH
Thomas H.