Saragozza-band sparker bagdel
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-04-05 15:29

SARAGOZZA BAND SPARKER BIPP

Hørte lige noget Saragozza-band-musik i "Musikantenstadl". Hvad synes man om
den gruppe, her i øhhh "gruppen". Det er edderbløleme godt nog noget der kan
flytte møbler rundt synes jeg.Hvad synes i om gruppen?

Hilsen å
åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-04-05 21:00

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:424d5aa8$0$23071$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> SARAGOZZA BAND SPARKER BIPP

> Hilsen
> Åge

______

NÅ! - Jeg troede at det var et meget kendt band. Spiller ellers godt. En
slags blid men hurtig udgave af "D.J. Ytzi".
"D.J. Ytzi" var ham med det store hit for nogle år siden, som hed noget i
retning af "Hey hey baby".

Hilsen igen
Åge

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 03-04-05 19:37

> [...]
> slags blid men hurtig udgave af "D.J. Ytzi".
> "D.J. Ytzi" var ham med det store hit for nogle år siden, som hed noget

ARRRGGGHHH!!! Du nævnte hans navn?!! Jeg vil sige, at jeg foretrækker
dansktop langtover tysk dance eller dansk dance for den skyld.

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 05-04-05 11:55

> [...]
kan
> flytte møbler rundt synes jeg.Hvad synes i om gruppen?

Det er da glad livsbekræftende musik, og det kan man vel kun blive i godt
humør af... Så det kunne være, nogle flere skulle høre lidt på den slags.
Hvem ved, det skulle måske spilles i trafik radioen, så kunne vi få nogle
flere glade trafikanter.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-05 12:15

"Benny Mortensen 9380" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> Det er da glad livsbekræftende musik, og det kan man vel kun blive i godt
> humør af... Så det kunne være, nogle flere skulle høre lidt på den slags.

Jeg kom lige til at gå ind på deres hjemmeside, og fandt dette:
http://www.saragossaband.de/galerie/01_01_26/git3_g.jpg

Er det mine øjne der er for trætte, eller står han og spiller på en Squier
kopi-guitar?

/Alex

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 06-04-05 11:17

> [...]
> http://www.saragossaband.de/galerie/01_01_26/git3_g.jpg
>
> Er det mine øjne der er for trætte, eller står han og spiller på en Squier

Det kunne godt ligne ..

M.V.H.....Benny..