Tittel på sang i reklame - orange bli til ~
Fra : Simon Nielsen

Dato : 25-03-05 18:46

Jeg leder efter tittel og kunster på den melodi/sang der bruges i telia
reklamen "orage bli'r til telia, Sig det videre"

er der noget der ved hvad det er for en?

Mvh
Simon

Fra : Holst

Dato : 25-03-05 18:57

Simon Nielsen wrote:

> Jeg leder efter tittel og kunster på den melodi/sang der bruges i telia
> reklamen "orage bli'r til telia, Sig det videre"
>
> er der noget der ved hvad det er for en?

Hvorfor pokker kigger folk ikke lidt tilbage i gruppen, inden de stiller
et spørgsmål?

Dit spørgsmål er mindst blevet besvaret to gange tidligere. Så prøv at
tag et kig forbi http://groups.google.com.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 25-03-05 20:32

"Holst" <newsmar05@shelter.dk> wrote in message

> Hvorfor pokker kigger folk ikke lidt tilbage i gruppen, inden de stiller
> et spørgsmål?

Fordi jeg har lige hørt hele sangen fra 'Depeche Mode' der hedder 'Just
can't get enough' og den er fra Orange's reklame med MMS amok, det er ikke
den jeg leder efter.

Jeg ønsker sangen fra den seneste reklame hvor de siger orange bli'r til
telia.

Mvh
Simon

Fra : Simon Nielsen

Dato : 25-03-05 20:46

"Simon Nielsen" <news@siho.dk> wrote in message

> [...]
> den jeg leder efter.
>
> Jeg ønsker sangen fra den seneste reklame hvor de siger orange bli'r til

Jeg fandt, den, men havde det ikke været hurtigere bare at skrive svaret,
selvom der er svaret tidligere kan man da godt svare igen i stedet for at
skrive et indlæg der kun omhandler brok.

Mvh
Simon

Fra : Holst

Dato : 25-03-05 21:29

Simon Nielsen wrote:

> Jeg fandt, den, men havde det ikke været hurtigere bare at skrive svaret,
> selvom der er svaret tidligere kan man da godt svare igen i stedet for at
> skrive et indlæg der kun omhandler brok.

Det kan man. Men jeg gider ikke søge efter svaret, når du selv kan søge
efter det. Det vil måske endog kunne lære dig selv at søge en anden gang.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 26-03-05 01:17

> Det kan man. Men jeg gider ikke søge efter svaret, når du selv kan søge
> efter det. Det vil måske endog kunne lære dig selv at søge en anden gang.

Det kunne jo godt være du kendte svaret og jeg søger skam også selv, jeg har
faktisk søgt lidt i gruppen inden jeg spurgte og fandt først indlægget efter
en halv times søgen senere hen. Så derfor spurgte.

Så jeg kan skam godt finde ud af at søge.

Mvh
Simon