gives væk
Fra : zillyink

Dato : 24-03-05 13:50

Yo

Min kone har efter mange års indædt kamp endelig formået mig til
at rydde op i al min musik og derfor gives ca. 500 kassettebånd
(= 1000 cd/lp´er) med musik fra midttresserne til
midthalvfemserne væk. De fleste af kassetterne er pakket ned i
kassettekufferter og nummererede.

Jaja, jeg ved godt at "hvem fan bruger kassette idag" men inden
de ryger på lossen, så ville jeg lige tilbyde jer den gyldne
mulighed for at få en sangskat kvit og frit og i disse
retrotider, kunne det måske tænkes at der sidder nogen der kunne
se dette som en mulighed for at få opdateret midttresserne,
halvfjerdserne, firserne og midthalvfemserne.

Alle betydende kunstnere og bands er repræsenteret og det meste
musik er på crombånd og indspillet i Dolby B og C.

Sted: Helsingør

--
med blødende hjerte

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : zillyink

Dato : 24-03-05 14:21

zillyink wrote:
> Yo

yo igen

alt er nu pist væk!

--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : Mikael Schøler

Dato : 24-03-05 20:23

zillyink wrote:

> yo igen
>
> alt er nu pist væk!

Smed konen det ud? ;)

Fra : zillyink

Dato : 25-03-05 15:47

Mikael Schøler wrote:
> Smed konen det ud? ;)

nope mate, det hele endte sq op med at jeg smed konen ud
--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-