Hej hej...skal til at spille klarinet.
Fra : Black Rose

Dato : 23-03-05 23:33

Jeg sidder her og har fået et tilbud(eller røveri) på en Buffet
DC-20(forsølvet) Klarinet... Jeg har set et billede af den(kan ikke
scanne ind på computeren dog), og ummidelbart er den i god
stand(planlægger om at se og røre ved den før jeg køber), desuden
medfølger kassen.

Hun har spillet på det for ca 1 år tilbage hvor hun fik den synet hos en
forhandler.
Da jeg ikke har meget forstand på klarinetter ville jeg høre om i kunne
hjælpe mig med at finde ud af om 5k-6k for den er for meget og om hvad
jeg skal kigge efter for at tjekke kvaliteten... Har jeg ved at puderne
skal være iorden...men hvad ellers kan jeg tjekke?
Desuden har jeg lidt problemer med at sammenligne den med en anden
model, for at kunne estimere et kvalificeret gæt på en pris.

Er der nogen her der kan pege mig i den rigtige retning? :)

Mvh.

M.