flat eric
Fra : Nana Sørensen

Dato : 20-03-05 21:03

Hej igen gruppe...

Nogen der kan huske den der gule bamse/bjørn/hund/muppet, der sad i en bil
og rokkede til nogle ret fede rytmer? Det er nogle år siden. Jeg gad godt at
høre musikken igen, nogen der kan hjælpe? Bamsedimsen hed vist Flat eric.

Mvh. Nana

Fra : Emil

Dato : 20-03-05 21:12

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in

> Det er nogle år siden. Jeg gad godt at
> høre musikken igen, nogen der kan hjælpe?

Mr. Oizo - Flat Beat

... Tror desværre der kommer til at gå nogen år endnu, før jeg selv får lyst
til at høre den igen

--
*/Emil

Fra : Nana Sørensen

Dato : 20-03-05 21:49

"Emil" <emil@spam.trap> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mr. Oizo - Flat Beat
>
> .. Tror desværre der kommer til at gå nogen år endnu, før jeg selv får

Takker... I er godt nok herre hurtige i denne gruppe. I de fleste andre
drejer de først eatten svar sig om: Huuummm, det er sikkert
ulovligt/forkert/køb en anden/smid den ud osv. LOL

Fra : Rune Jensen

Dato : 20-03-05 23:42

Nana Sørensen wrote:
> [...]
> drejer de først eatten svar sig om: Huuummm, det er sikkert
> ulovligt/forkert/køb en anden/smid den ud osv. LOL

Du kan evt. se/høre musikken gratis her
http://theonenetwork.com/playvideo.asp?type=music&videoid=mroizo1

-Rune Jensen

Fra : SKN

Dato : 21-03-05 18:36

"Rune Jensen" <rune@FJERNmcdaddy.dk> wrote in message

> Du kan evt. se/høre musikken gratis her
> http://theonenetwork.com/playvideo.asp?type=music&videoid=mroizo1

Haha videoen holder stadig :)

Fra : -V-

Dato : 21-03-05 01:04

Nana Sørensen wrote:
> [...]
> en bil og rokkede til nogle ret fede rytmer? Det er nogle år siden.
> Jeg gad godt at høre musikken igen, nogen der kan hjælpe? Bamsedimsen hed

Jeg har den måske liggende. Skal jeg lede?

-V-

Fra : Nana Sørensen

Dato : 21-03-05 12:12

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har den måske liggende. Skal jeg lede?

Jeg fandt den. Men ellers mange tak.