Erasure i Hamburg - nogen der skal derned?
Fra : Søren Rohde

Dato : 20-03-05 09:44

Hej,

Lidt OT men jeg håber det går.

Som nævnt i en anden tråd herinde nåede vi ikke at få billetter til
Erasure
i Vega, og tager derfor til Hamburg påske søndag. Vi kører fra Århus og
kan
sagtens have 4 - 5 fans mere med, uden at der blive problemer med pladsen.
Vi deler udgiften til benzin, og jeg sørger for god musik på turen....b

Mail direkte til mig på rohde@erasure.dk vis du er interesseret.

Mvh. Søren Rohde

Fra : zcully

Dato : 21-03-05 21:11

"Søren Rohde" <rohde@tech-point.dk> wrote in message
> [...]
> Vi deler udgiften til benzin, og jeg sørger for god musik på turen....b

Jeg skal derned, men skal med bussen. Men rigtig god tur og rigtig god
koncert. Glæder mig helt vildt!! Ellers tak for tilbuddet
Det er nærmest en lille intim koncert, så det bliver cool. 2500 mennesker

/Zcully

Fra : Søren Rohde

Dato : 23-03-05 17:40

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev

> [...]
> koncert. Glæder mig helt vildt!! Ellers tak for tilbuddet
> Det er nærmest en lille intim koncert, så det bliver cool. 2500

Ja det bliver helt kanon. Du kan let kende mig - det er mig der synger
med,
med begge hænder over hovedet...

/ Rohde

Fra : zcully

Dato : 24-03-05 00:21

> [...]
> mennesker
>
> Ja det bliver helt kanon. Du kan let kende mig - det er mig der synger

Så ligner vi nok hinanden meget *GGG*

Fra : JH

Dato : 24-03-05 01:12

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote in news:4241f9d8$0$625
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Så ligner vi nok hinanden meget *GGG*

Måske et registreret partnerskab er noget for jer to?