Henning Stærk
Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-03-05 23:38

Jeg var lige på besøg hos svigerfamilien hvor der blev snakket om
Henning Stærk. Svigermor sagde at han har indspillet nummeret 'Hungry
Heart'..

Problemet er at jeg ikke kan finde det på nogle af hans albums..

Nogen der ved om han vitterlig har indspillet dette nummer og evt hvor
det kan findes?

Mvh
Mikael

Fra : Rune Jensen

Dato : 20-03-05 02:06

Mikael Schøler wrote:
> [...]
>
> Problemet er at jeg ikke kan finde det på nogle af hans albums..
>
> Nogen der ved om han vitterlig har indspillet dette nummer og evt hvor

Det tror jeg altså ikke han har, kan være han har spillet den til en
LIVE koncert. Men efter min bedste overbevisning findes den ikke på
nogen af hans CD'er.
Du tror ikke hun tænker på sweetheart?? kunne godt minde lidt om
hinanden, både af navn og melodi.

Mvh
-Rune Jensen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-03-05 10:35

Rune Jensen wrote:

> [...]
> nogen af hans CD'er.
> Du tror ikke hun tænker på sweetheart?? kunne godt minde lidt om

Har ingen ide om det er Sweethearts som hun tænker på.. Men jeg kan
spørge hende.

Tak for svaret.

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-05 17:15

> [...]
>
> Problemet er at jeg ikke kan finde det på nogle af hans albums..
>
> Nogen der ved om han vitterlig har indspillet dette nummer og evt hvor det

Bare en oplysning så fylder han 56 år i dag.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 23-03-05 23:14

"Kim Michael Larsen" <kimila snabel a mail dot dk> wrote:

> Bare en oplysning så fylder han 56 år i dag.

Bedstefar er stadig det nærmeste vi kommer Elvis herhjemme. Han er GUD -
og i øvrigt den første der indspillede en single i stereo i
danmark...for en hulens masse år siden.
--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : AndersB (9000)

Dato : 21-03-05 21:21

Mikael Schøler wrote:
> [...]
>
> Problemet er at jeg ikke kan finde det på nogle af hans albums..
>
> Nogen der ved om han vitterlig har indspillet dette nummer og evt hvor

Kunne det tænkes at der forveksles med et andet Springstein-nummer?
Fire, f.eks.

Mvh
AndersB

Fra : Mikael Schøler

Dato : 21-03-05 21:58

AndersB (9000) wrote:

> Kunne det tænkes at der forveksles med et andet Springstein-nummer?
> Fire, f.eks.
>
> Mvh
> AndersB
Den havde jeg også tænkt på, men hun bliver ved med at sige det er
Hungry Heart.. Er der andre danske kunstnere der har lavet dette nummer?
Evt en som man måske kunne forveklse med Stærk?

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 22-03-05 07:22

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Den havde jeg også tænkt på, men hun bliver ved med at sige det er Hungry
> Heart.. Er der andre danske kunstnere der har lavet dette nummer? Evt en
> som man måske kunne forveklse med Stærk?

Henning Stærk har ikke indspillet Hungry Heart, det er helt sikkert.

Malurt (med Michael Falch) har sammen med Springsteen spillet Hungry Heart
live, men aldrig indspillet Hungry Heart, det skete i Forum i 1981.

/Carsten