Findes der nogle gode og enkle opslagsværk~
Fra : :-\) Carsten

Dato : 17-03-05 11:01

Hej!

Jeg søger ofte lidt info om nogle rock og popgrupper (i udlandet).

Jeg plejer at gå ind på de enkelte gruppers hjemmeside på nettet via
google... men søgr en samlet oversigt/database!

Findes der nogle gode og enkle opslagsværker på nettet?

Noget a la
http://www.cinemazone.dk
bare for udlandske pop og rockgrupper!

Mange hilsner fra
Carsten
cjt@mailme(slet_dette_i_parantes).com

Fra : -V-

Dato : 17-03-05 11:35

Carsten wrote:
> Findes der nogle gode og enkle opslagsværker på nettet?
>
> Noget a la
> http://www.cinemazone.dk
> bare for udlandske pop og rockgrupper!

www.allmusic.com er stadig den mest fyldestgørende, selv om der findes
enkelte fejl, og den til tider er laaaangsom.

-V-

Fra : Claus Albæk

Dato : 17-03-05 12:26

-V- wrote:

> www.allmusic.com er stadig den mest fyldestgørende, selv om der findes
> enkelte fejl, og den til tider er laaaangsom.

måske mere minded på elektronisk musik, men www.discogs.com er en af
mine favoritter

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-03-05 18:47

" Carsten" <cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg søger ofte lidt info om nogle rock og popgrupper (i udlandet).

_____

Jeg kan anbefale "Peter Kraus" fra Tyskland. Det er saft suseme rock`n`roll
så det gynger. Han er en slags Tysklands svar på Shakin Stewens

Fra : :-\) Carsten

Dato : 24-03-05 16:36

> Jeg kan anbefale "Peter Kraus" fra Tyskland. Det er saft suseme
rock`n`roll
> så det gynger. Han er en slags Tysklands svar på Shakin Stewens

Kan du ikke læse hvad der bliver spurgt om ?

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-05 17:25

On Thu, 24 Mar 2005 16:36:13 +0100, ":-\) Carsten"
<cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com> wrote:

>rock`n`roll
>
>Kan du ikke læse hvad der bliver spurgt om ?

Det tror jeg ikke han kan, for Åge er en bot. En bot kan ikke læse,
men bare genkende nogle få ord. Dem bruger den som afsæt til at komme
med forprogrammerede, eller tilfældige sætninger :D

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-03-05 18:10

> [...]

> men bare genkende nogle få ord. Dem bruger den som afsæt til at komme
> med forprogrammerede, eller tilfældige sætninger :D

__________

Her har vi lige lidt læsning til levende spammaskiner. Det er skrevet
letforståeligt, så det måske også kan forstås af Alex Linå. Det er dog uden
garanti.
http://www.usenet.dk/netikette/forklaring.html

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-05 18:55

On Thu, 24 Mar 2005 18:09:58 +0100, "Åge Halldorsson"
<aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote:

>Her har vi lige lidt læsning til levende spammaskiner. Det er skrevet
>letforståeligt, så det måske også kan forstås af Alex Linå. Det er dog uden
> [...]

Nu er det sjovt at du nævner spam Åge, du som flooder enhver
nyhedsgruppe med dine evindelige marginalt on-topic postings, og som
aldrig svarer på det du bliver spurgt om.
Denne tråd er et godt eksempel på at du bare skriver for at se dig
selv, uden at svare på hvad det er der bliver spurgt om.
Den dag du bliver seriøs Åge, det er den dag jeg begynder at behandle
dig seriøst. Men indtil da må du påregne at stå for skud i diverse
humoristiske sammenligninger.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-03-05 01:40

Carsten wrote:

> rock`n`roll

> Kan du ikke læse hvad der bliver spurgt om ?

Når først du har lært Peter Kraus at kende, er du alligevel ikke
interesseret i andre

Åge sparer dig i virkeligheden for en masse tid og arbejde, og det synes
jeg da kun er prisværdigt

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 27-03-05 23:07

":-\) Carsten" <cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com> wrote in message news:<42395585$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> google... men søgr en samlet oversigt/database!
>
> Findes der nogle gode og enkle opslagsværker på nettet?

Sorry jar sgi ik li om det kan brugs =
http://www.gracenote.com/music/
Mvh
Klavs.