Hvem er det?
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 15-03-05 18:01

Hej,

Jeg hørte en nummer 2 gange i radioen inden for et par dage - jeg tror det
var Radio Alfa eller DR p4 østjylland.
Det er en kvinde, det lyder som om hun synger bl.a. "Helt alene" og
"Venter
kun på dig"

mvh

Carsten Pedersen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Angina

Dato : 15-03-05 19:32

"Carsten Pedersen" <carstennp@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> mvh
>
> Carsten Pedersen

> Den har indtil videre sparet mig for at få 381 spam-mails.

Hejsa!

Ud fra hvilken radiokanal du har hørt nummeret, er der nok ikke tale om
noget sprit nyt.
Et bud er: News "Helt alene"?

Fra : Karina

Dato : 15-03-05 21:33

> Ud fra hvilken radiokanal du har hørt nummeret, er der nok ikke tale om
> noget sprit nyt.

Det ku' godt være helt nyt, hvis det var på Alfa, men det er ikke mange
ledetråde at gå efter under alle omstændigheder

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Weissert

Dato : 16-03-05 00:06

Mit bud vil osse være News - det lyder unægtelig som den

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 16-03-05 16:40

"Weissert" <weissert@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Mit bud vil osse være News - det lyder unægtelig som den
> "Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

Det var det også, tænk at jeg ikke havde overvejet det
Tak for hjælpen