Povl Dissing!!
Fra : Monica Lillelund

Dato : 14-03-05 20:37

Vil gerne ha teksten til "Sov min lille Hundemand" af Povl
Dissing.......nogen der kan hjælpe???

Ulrich

Fra : Nana Sørensen

Dato : 20-03-05 20:06

"Monica Lillelund" <lillelund@tele2.dk> skrev i en meddelelse
> Vil gerne ha teksten til "Sov min lille Hundemand" af Povl
> Dissing.......nogen der kan hjælpe???
>
> Ulrich

Øhm... Jeg kan noget af den, frit efter mit hovede.

Sov min lille hundemand
far er jo hos dig
drøm dig ind i hundeland, ja drøm om flæskesteg
vinger får du ikke nej, men fanger hver en misse
og så er der tusind træer, hvor du godt må tisse
Og aaalt så noooed

Sig til, hvis du finder resten, hvis der er mere.

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-03-05 22:04

Nana Sørensen wrote:

> [...]
> og så er der tusind træer, hvor du godt må tisse
> Og aaalt så noooed
>
> Sig til, hvis du finder resten, hvis der er mere.

Dissing eller kaos!

/David