Nogen der bruger StationRipper? [lovlig st~
Fra : Kong Kent

Dato : 12-03-05 15:36

Hejsa

Har lige installeret StationRipper v. 2.13, og kan p.t. streame to
radiokanaler direkte ned i MP3 og så ellers gemme det jeg har lyst til
at beholde på disken.

Men er det noget der er noget værd? Overvejer måske at betale de $14.99
for at udvide mit stream-repetoire til 300 kanaler i stedet for bare 2
stk., men er det bare noget der er 'oppe i tiden', eller noget der slår
igennem? Nogen der kan anbefale det, eller skal jeg bare afinstallere
skidtet igen ASAP?

Der er mere at finde omkring SR på www.freefiles.dk

mvh

Kent - total grøn bruger af programmet.

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 12-03-05 17:44

"Kong Kent" <notvalid@doh.com> skrev i en meddelelse
> Har lige installeret StationRipper v. 2.13, og kan p.t. streame to
> radiokanaler direkte ned i MP3 og så ellers gemme det jeg har lyst til at
> beholde på disken.
>
> Men er det noget der er noget værd?

Jeg har brugt det i en periode, men er holdt op. Jeg var egentlig ikke klar
over, at der var sat begrænsninger og betaling på. Da jeg brugte det, var
det fri adgang til alle kanaler.

Mine erfaringer er såmænd meget gode. Det fungerer ganske udmærket, og jeg
har oplevet n ok kvalitet. Der er selvfølgelig lidt knas i forbindelse med
skift mellem numre, men det kan fjernes, hvis du vil brænde numrene.

Jeg har gennem SR har lært en del nye navne at kende, primært ved at lade
den streame en række indie kanaler.

Ulempen er klart, at det ret hurtigt bliver pænt store datamængder. Og så er
der jo lige det her med at få hørt alt det musik, du får gemt.

Men god fornøjelse ;)

Fra : Søren Nielsen

Dato : 16-03-05 21:30

Kong Kent wrote:
> [...]
> for bare 2 stk., men er det bare noget der er 'oppe i tiden', eller
> noget der slår igennem? Nogen der kan anbefale det, eller skal jeg

Jeg har også lige prøvet at installere det (dvs. jeg har haft det til at
køre de sidste par dage) og umiddelbart ser det rigtig godt ud. Jeg kan godt
lide, at det skal kan navngive filerne på en fornuftig måde og klippe dem op
i den rigtige længde. Ikke dermed sagt, at det er perfekt, men det fungerer
da....
Jeg kan ikke rigtig få øje på nogle ulemper ved programmet? Kan det virkelig
passe? Hver gang man hører om et eller andet program og mp3-filer, så plejer
der altid at være en eller anden ulempe ved det. Der er vel ikke noget med,
at filerne kun kan afspilles et bestemt antal gange, eller de
self-destructer efter X antal dage?

Søren - (også helt grøn bruger, men dog ret imponeret over det!)

Fra : Olesen

Dato : 17-03-05 16:59

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:423896e9$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
med,
> at filerne kun kan afspilles et bestemt antal gange, eller de

Jeg syntes ikke, Statioripper var noget værd.
Man er nødt til at finde stationen inde i programmet,
hvilket er upraktisk, når jeg har en masse bookmarks
i WinAmp som er min afspiller.

Jeg bruger istedet "StreamRipper" til WinAmp,
og det virker fint.

Fra : Hans Jørgen Gylling

Dato : 10-04-05 23:22

<SNIP

> [...]
> hvilket er upraktisk, når jeg har en masse bookmarks
> i WinAmp som er min afspiller.
>
> Jeg bruger istedet "StreamRipper" til WinAmp,

Undskyld jeg lige blander mig og kommenterer dit indlæg, men det du
nævner er ikke HELT korrekt !

Hvis du læser den af undertegnede udarbejdede guide, vil du også kunne
se hvorledes streams kopieres direkte fra Winamp ind i Stationripper.
Det er faktisk ret nemt , men bevares hvis du er tilfreds med
Streamripper så er det da fint ;)

m.v.h.

Hans Jørgen Gylling
adminstrator/supporter