Udenlandske koncertbilletter
Fra : Casper

Dato : 12-03-05 11:44

Er der nogen der kender et sted online eller offline der sælger udenlandske
koncertbilletter?

Casper

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-05 12:21

On Sat, 12 Mar 2005 11:43:59 +0100, "Casper"
<grevslick_NO_Spam_@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen der kender et sted online eller offline der sælger udenlandske
>koncertbilletter?

Hvis vi snakker koncerter i Tyskland, er der ingen vej uden om Karsten
Jahnke

http://www.karsten-jahnke.de/

/Alex

Fra : Casper

Dato : 12-03-05 12:47

> Hvis vi snakker koncerter i Tyskland, er der ingen vej uden om Karsten
> Jahnke
>
> http://www.karsten-jahnke.de/
>
> /Alex

Tak for tippet Alex - men det var nu England jeg søgte - men det skrev jeg
selvfølgelig ikke.

Casper

Fra : Dag Stinus

Dato : 12-03-05 18:43

> Tak for tippet Alex - men det var nu England jeg søgte - men det skrev jeg
> selvfølgelig ikke.

www.ticketline.co.uk

Har prøvet dem sidste forår hvor der skulle købes billetter til Rush's to
koncerter i Wembley Arena. Bortset fra at systemet næsten gik i knæ som vi
kender det fra Billetnet og andre hjemlige billetsalg, så fungerede det helt
efter hensigten med både bestilling, betaling og forsendelse af billetterne.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 12-03-05 14:15