Cradle of Filth-koncert i DK?
Fra : -V-

Dato : 08-03-05 16:34

Har der ikke lige været CoF-koncert i Amagerbio?

Hvem så det, og hvordan var det?

-V-

Fra : Dopedog

Dato : 08-03-05 20:01

> Har der ikke lige været CoF-koncert i Amagerbio?
>
> Hvem så det, og hvordan var det?

Jo var der vist i søndags ... Jeg var, desværre, ikke afsted :s

Fra : Lina

Dato : 08-03-05 21:07

> Har der ikke lige været CoF-koncert i Amagerbio?
>
> Hvem så det, og hvordan var det?

Jeg var med til koncerten, og jeg synes, det var virkelig godt!
Det var første gang, jeg så Cradle of Filth live, så jeg kan af gode grunde
ikke sammenligne deres præstation med nogle af deres tidligere koncerter,
men under alle omstændigheder blev mine forholdsvis høje forventninger
indfriet. Cradle spillede i knap to timer, mens Moonspell, som opvarmede og
som efter min mening også var ganske gode, vel spillede i små tre kvarter.

Jeg snakkede efter koncerten med et par stykker, som mente, lyden i Amager
Bio ikke var særlig god. Jeg fandt aldrig ud af, hvorhenne de havde stået,
men der, hvor jeg stod, var lyden nu udmærket.
Alt i alt en meget god koncert! ;)

Er der nogen her i gruppen, som var til Mastodon-koncert? Vil gerne høre,
hvordan det var, da jeg formentligt ville have taget med til den koncert,
hvis det ikke havde været for Cradle.

Mvh. Lina Lind Christensen

Fra : -V-

Dato : 08-03-05 23:43

Lina wrote:
> Er der nogen her i gruppen, som var til Mastodon-koncert? Vil gerne
> høre, hvordan det var, da jeg formentligt ville have taget med til
> den koncert, hvis det ikke havde været for Cradle.

Jeg ville have været til Mastodon, men var plaget af familiære
forpligtelser.

Jeg er tosset med deres nyeste plade, så jeg hører også gerne fra folk som
har været til koncerten.

-V-