Korn guitarist døbt i Jordan-floden
Fra : Sune Salminen

Dato : 08-03-05 14:53

http://www.rednova.com/news/oddities/133197/exkorn_guitarist_baptized_in_jordan_river/index.html

Hvad er moralen....lad være med at tage syre....eller, lad være med at
holde op med at tage syre?

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Lina

Dato : 08-03-05 15:37

> Hvad er moralen....lad være med at tage syre....eller, lad være med at
> holde op med at tage syre?

Godt spørgsmål. Det virker fandme langt ude.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-03-05 15:49

Sune Salminen wrote:

> Hvad er moralen....lad være med at tage syre....eller, lad være med at
> holde op med at tage syre?

Jeg foretrækker en deprimeret og agressiv narkoman, fremfor en mand
der tror at han er i kontakt med Gud.

| Welch [...] is already attracting a new group of young people to
| the message of Christianity.

Sørgeligt.

Fra : Slot

Dato : 08-03-05 16:56

> Hvad er moralen....lad være med at tage syre....eller, lad være med at
> holde op med at tage syre?
>
> -Sune

Jeg kan ikke forestille mig at syre på hverken den ene eller anden måde kan
få en til at gøre noget så hjernedødt som det den mand har gang i.....

Som homer simpson ville have sagt det - JEBUS, BUT I DONT EVEN BELIVE IN
JEBUS !

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-03-05 17:01

Slot wrote:

> Som homer simpson ville have sagt det - JEBUS, BUT I DONT EVEN BELIVE IN
> JEBUS !

Ja, den mand har sagt mange kloge ting:

I'm not a bad guy! I work hard, and I love my kids. So why should I
spend half my Sunday hearing about how I'm going to Hell?

Fra : Lina

Dato : 08-03-05 17:28

> Ja, den mand har sagt mange kloge ting:
>
> I'm not a bad guy! I work hard, and I love my kids. So why should I
> spend half my Sunday hearing about how I'm going to Hell?

Hahaha! <3

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-03-05 22:42

http://www.rednova.com/news/oddities/133197/exkorn_guitarist_baptized_in_jordan_river/index.html

> Hvad er moralen....lad være med at tage syre....eller, lad være med at
> holde op med at tage syre?

Jamen han er jo mere gal end gode gamle MJ?! Jeg lukker øjnene og håber på,
at han står frem og si'r det var en joke ligesom dengang de påstod at
trommeslageren havde forladt bandet for en modelkarriere

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-03-05 22:44

p.s måske er det netop mangel på samme

Fra : Insane

Dato : 08-03-05 22:50

Søren Kjeldsen wrote:
> [...]
> at han står frem og si'r det var en joke ligesom dengang de påstod at
> trommeslageren havde forladt bandet for en modelkarriere

Han er blevet voksen. Det var der andre, som kunne lære en hel del af.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-03-05 23:17

Insane wrote:

Den skal en linje højere op: I headeren.

> [...]

Med mindre han også er religiøs; i så fald er de lige gale.

> Han er blevet voksen. Det var der andre, som kunne lære en hel del af.

Hvorfor flytter du ikke til USA og slutter dig til de andre?

Fra : Sune Salminen

Dato : 08-03-05 23:56

Lars Stokholm wrote:
> Insane wrote:

> Den skal en linje højere op: I headeren.

> Med mindre han også er religiøs; i så fald er de lige gale.

> Hvorfor flytter du ikke til USA og slutter dig til de andre?

Fordi det bliver for dyrt for ham at flytte...der skal både være plads
til Hobert Idiart, Thomas K. Jeppesen og AJC.

-Sune

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-03-05 00:14

Sune Salminen wrote:

> Fordi det bliver for dyrt for ham at flytte...der skal både være plads
> til Hobert Idiart, Thomas K. Jeppesen og AJC.

Og Insane, Ironi, Samson, Alias, Rebelheart, Priest, Heinrich,
Michael Castensen, Mr MC, Akalias, SJ, Henrik, Mr. Bad Guy,
Alfred, @, James Olsen og BadBack. Flere?

Fra : Insane

Dato : 09-03-05 11:59

Lars Stokholm wrote:

> Og Insane, Ironi, Samson, Alias, Rebelheart, Priest, Heinrich,
> Michael Castensen, Mr MC, Akalias, SJ, Henrik, Mr. Bad Guy,
> Alfred, @, James Olsen og BadBack. Flere?

Det må have taget lang tid at finde de oplysninger. Jeg synes ærligt
talt, at du skulle få dig et rigtigt arbejde i stedet for at stalke.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-03-05 12:37

Insane wrote:

> Det må have taget lang tid at finde de oplysninger.

To minutter.

> Jeg synes ærligt talt, at du skulle få dig et rigtigt arbejde i
> stedet for at stalke.

You wish.

Fra : -V-

Dato : 09-03-05 00:16

Sune Salminen wrote:
> Fordi det bliver for dyrt for ham at flytte...der skal både være plads
> til Hobert Idiart, Thomas K. Jeppesen og AJC.

Du glemmer *mindst* 2/3 af indbyggerne i hans hovede.

-V-

Fra : Sune Salminen

Dato : 09-03-05 00:22

-V- wrote:

> Du glemmer *mindst* 2/3 af indbyggerne i hans hovede.

Tja..ind ad det ene øre, ud ad det andet...

-Sune

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 09-03-05 00:21

> Han er blevet voksen. Det var der andre, som kunne lære en hel del af.

Og du kalde dig selv Insane? Undskyld mig, men du lyder som en kedelig
kristen, som ser for meget Reba.

Fra : Henrik

Dato : 13-03-05 11:57

"Insane" skrev i en meddelelse

> Han er blevet voksen. Det var der andre, som kunne lære en hel del af.

Lidt ligesom James Hetfield, der i filmen "Some kind of monster" forlader
optage studiet ved middagstid for at følge sin datters ballet undervisning
Fra satantegn til Entrechat ... hvem sagde farce agtig facade ...?

Fra : Steen Schmidt

Dato : 18-03-05 22:56

Henrik wrote:

> [...]
> ballet undervisning ...
> Fra satantegn til Entrechat ... hvem sagde farce agtig facade ...?

Jeg forstår ikke helt sammenligningen? Hetfield måtte vælge imellem
musikken og sin familie i en periode - han valgte familien, og fandt
åbenbart et mere balanceret forhold at fordele sin tid i. Det var jo
ikke ligefrem Gud han fandt.

Ovenstående er der vel ikke noget galt i? Jeg kan sagtens følge
Hetfields dilemma...

Mvh
Steen