Aarstiderne findes der andre butiker ????
Fra : thomas pedersen

Dato : 10-05-05 12:23

findes der andre butik som lever grønsager lige som Aarstiderne gør det, med
kasser og skal leveres på Falster.
har hørt at deres grønsager skulle værer rigtige gode.
nolge da har prøvet dem eller bruger dem ????
hvis i kender andre skal de kunne lever på Falster

Thomas

Fra : KC

Dato : 10-05-05 12:46

"thomas pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nolge da har prøvet dem eller bruger dem ????
> hvis i kender andre skal de kunne lever på Falster

http://www.skagenfood.dk/ her er der både fisk og grønt og til hele landet..

mvh

KC

Fra : ThomasB

Dato : 10-05-05 16:59

www.denfranskekasse.dk

Fra : Peter Westh

Dato : 10-05-05 17:28

> [...]
> nolge da har prøvet dem eller bruger dem ????
> hvis i kender andre skal de kunne lever på Falster

Så lige den her i går: http://www.sartou-groent.dk/

Der er også http://www.gaardbutik.dk/

Jeg er nu selv godt tilfreds med Aarstiderne i øjeblikket: En dogmekasse
hver 14. dag.

/P

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-05 15:21

Hej,

[klip]
> Jeg er nu selv godt tilfreds med Aarstiderne i øjeblikket: En dogmekasse
> hver 14. dag.

Jeg får også dogmekassen hver 14. dag - efterhånden på andet år. Jeg er i
reglen tilfreds, men jeg tror nu, at man virkelig skal have lyst og mod til
at lave mad med mange forskellige slags grøntsager, hvis det skal kunne
betale sig. Ræddikker, mærkværdige græskar-lignende gevækster, ramsløg (som
forresten er helt og aldeles fantastiske!) og så videre, tror jeg godt kan
forskrække lidt (?).

Jeg valgte dogmekassen, der kun består af danske grøntsager, fordi jeg er
lidt af en fedterøv, der ikke bryder mig om at kassere noget. Og det
forekommer mig, at grøntsagstyperne fra dogmekassen generelt holder lidt
længere end det er tilfældet med indholdet i en del af de andrre kasser, som
Aarstiderne tilbyder. Det er selvfølgelig bare en fornemmelse...

Servicen er ret god hos Aarstiderne, og de har aldrig misset så meget som en
levering, hvilket egentlig er ret godt gået, alt taget i betragtning. I
reglen er tingene også friske, men der kan være smuttere. Den lidt selvfede
tone i nytbrevene kan man jo så vælge at springe og og falde ned på, sålænge
varen bliver leveret.

De er ihvertfald et forsøg værd, vil jeg sige!

--
/ Kristian
www.hammerhaj.dk