Brunch mængde?!
Fra : MAG

Dato : 09-05-05 20:49

Hejsa!

Vi skal holde barnedåb på søndag og vi skal have brunch...Jeg har lige et
par spørgsmål ang. mængden af scramle eggs.

Vi bliver 43 hvoraf de 10 er børn mellem 2 og 8 år, hvor mange æg skal jeg
beregne pr. person? Jeg plejer at komme mælk i også...

Der er også: Pølser, bacon, pålæg, oste, frugt/grønt, morgenbrød og
pandekager.

Hvis I har forslag til noget lækkert så bare kom med det, vi har desværre
ikke tid til at bage muffins...

Med venlig hilsen
Maria

Fra : Camilla Bjørn Dalmos~

Dato : 09-05-05 21:50

Det lyder da lækkert, men hvor meget du skal bruge til så mange, kan jeg nok
ikke hjælpe med...
Så skal I vel også have the, kaffe og juice??

CBD

Fra : MAG

Dato : 09-05-05 22:14

Ja da og champagne....

Maria

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 09-05-05 22:53

MAG wrote:

> Vi bliver 43 hvoraf de 10 er børn mellem 2 og 8 år, hvor mange æg
> skal jeg beregne pr. person? Jeg plejer at komme mælk i også...

Jeg ville beregne 30 æg str Large, hvis det er buffet og omtrentlig 40, hvis
det skal serveres.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Max

Dato : 10-05-05 07:20

Hej Maria

> Hvis I har forslag til noget lækkert så bare kom med det, vi har desværre
> ikke tid til at bage muffins...

Arme riddere f.eks. http://www.dr.dk/mad/opskrift.asp?inpOpskriftID=854

Mvh Max