Smoothies
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 02-05-05 22:32

Hejsa

Er der nogen der har en brand go' opskrift på smoothies eller et link til
nogle opskrifter ( har fundet nogen her på nettet, men man kan jo aldrig få
nok, hi hi )

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Dorthe

Dato : 04-05-05 19:54

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:42769c60$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> nogle opskrifter ( har fundet nogen her på nettet, men man kan jo aldrig

1-1½ dl. halvfrosne jordbær
1 dl minimælk
½ dl ananas eller appelsinjuice
lidt vanillesukker
evt. lidt sukker

Blendes og måååmz...så er den klar

Vil du have en lidt friskere og mere syrlig smag, kan du evt. bruge den
frosne blanding med hindbær, brombær, ribs osv

/Dorthe

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 04-05-05 22:09

> [...]
> nogle opskrifter ( har fundet nogen her på nettet, men man kan jo aldrig

Hej Bolette,

Hmmm, mums... Jeg lavede en den anden dag, den var virkelig et hit! Jeg
slumper altid og bruger aldrig en opskrift, men jeg skal se om jeg kan
slumpe her også.
8 store jordbær (friske)
1 pære (meget moden)
2 skiver netmelon (ca. 2 cm tykke)