Inspiration til grill pølser
Fra : Henrik

Dato : 01-05-05 16:11

JEg har lige i den lokale føjtex købt en pakke økologiske okse krydderpølser
fra Hanegal ... der står på pakken at de er velegnet til grill, så jeg
fornemmer at de smager af lidt mere end de sædvanlige wiener pølser

Men hvad kan man servere af tilbehør til den slags ?

Henrik

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 01-05-05 17:01

> Men hvad kan man servere af tilbehør til den slags ?

Kartoffelsalat kunne være et bud - vejret er så småt til den slags
"sommer-mad" .

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-05-05 17:40

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> writes:

> [...]
> fornemmer at de smager af lidt mere end de sædvanlige wiener pølser
>
> Men hvad kan man servere af tilbehør til den slags ?

Vi har lige spist nye kartofler med koldt smør og salat til vores
almindelige wienerpølser.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 01-05-05 19:46

> Vi har lige spist nye kartofler med koldt smør og salat til vores
> almindelige wienerpølser.
>
> Mvh Trine

Uhmmmmmmm

VH Pernille

Fra : Henrik

Dato : 01-05-05 22:12

"Henrik" skrev i en meddelelse>

> Men hvad kan man servere af tilbehør til den slags ?

Nu havde jeg regnet med lidt andet tilbehør end kartoffelsalat/kartofler ...
nå det nu var oksekødspølser.

Fra : Mus

Dato : 02-05-05 11:58

Henrik <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i en
nyhedsmeddelelse:42754619$0$188$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Nu havde jeg regnet med lidt andet tilbehør end kartoffelsalat/kartofler
> nå det nu var oksekødspølser.

Ok jeg prøver med lidt forskelligt
En god og lækker pastasalat med bla soltørrede tomater, rucola salat og evt
nødder mm
Bagte rødbeder(aner ikke om det er sæson for det nu)
Hjemmelavede bagte katoffelbåde med timian
Tomatsalat og hvidløgsbrød
Kolde marinerede rødbeder: Skrældede afkølede, kogte rødbeder blandes med
balsamico, honning, salt, peber og persille.

LN