Servofix - Tupperware
Fra : Ukendt

Dato : 30-04-05 12:53

Hej

Jeg har overtaget min mors næsten ubrugte Servofix fra Tupperware.

Hvad bruger I jeres til?

Jeg har læst det lille stykke papir der fulgte med, det eneste man kan lave
deri er pasta, alt andet skal vist forkoges. Skal man virkelig svine en
gryde til først, før man kan bruge servofixen?

Håber på lidt ideér, så den ikke bare skal samle støv.

Hilsen Ditte

Fra : Conny Nielsen

Dato : 05-05-05 08:37

> Hvad bruger I jeres til?

Optøning af kød, så saften lægger sig i bunden.
Lidt kogende vand i bunden og så holder grønsagerne sig mere varme til
servering. Især godt hvis man skal spise udenfor.
Som almindelig dørslag og skål. Skålen er god til æblekage, fordi
flødeskummen "falder med ned"

Ellers bruger jeg generelt også min for lidt!!

MVH

Conny

Fra : Peo

Dato : 06-05-05 14:35

Nu er jeg sku nysgerrig - Hvad er en Servofix?
Er der nogen der har et link til et billede?

Peo