Vægtvogternes opskrifter
Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 27-04-05 06:48

Hej Gruppe

Jeg er starte på vægtvogternes program.. Men jeg syntes at jeg mangler nogle
gode opskrifter. Er der nogen herinde der har et forslag eller hjemmeside...

Mvh Heidi

Fra : JS

Dato : 27-04-05 10:46

"Heidi Bech Petersen" <hbFJERNMIG@petersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle
> gode opskrifter. Er der nogen herinde der har et forslag eller

Hvis du var til vægtkonsulenterne er der en god side her:
http://opskrifter.heede.dk/opskrifter/

Jeg kan ikke lige huske forskellen på vogterne og konsulenterne. Svjh er
vogterne lidt mere "amerikansk" anlagt?!

Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 27-04-05 11:11

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du var til vægtkonsulenterne er der en god side her:
> http://opskrifter.heede.dk/opskrifter/
>
> Jeg kan ikke lige huske forskellen på vogterne og konsulenterne. Svjh er
> vogterne lidt mere "amerikansk" anlagt?!

Ellers mange tak for hjælpen... Men det er nu vægtvogterne jeg gerne vil
have nogle opskrifter på.. Men jeg har ikke givet op endnu )

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 27-04-05 12:10

"Heidi Bech Petersen" <hbFJERNMIG@petersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej Heidi

Jeg er selv medlem af ww og har lavet en hjemmeside. Her kan du bl.a finde
en ting om ww, også opskrifter. Jeg har dog ikke så mange endnu, men måske
det er et besøg værd. Jeg kan også sagtens maile dig nogen opskrifter, har
nemlig mange herhjemme.

Desuden har ude og hjemme hver uge nye opskrifter fra ww. Synes det måske er
lidt et mormor ugeblad, men køber det udelukkende pga de opskrifter

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 27-04-05 14:44

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:426f7308$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
>
> Desuden har ude og hjemme hver uge nye opskrifter fra ww. Synes det måske
> er lidt et mormor ugeblad, men køber det udelukkende pga de opskrifter

Hej Bolette

Det var lige sådan en side jeg manglede og hvor er det fedt du har skrevet
ud for hver ting, hvor mange points man skal bruge... Det er dejligt for en
nybegynder...Jeg har før været på DDV og tabt næsten 30 kilo, meeen det var
så stramt et skema, du måtte overhovede ingenting så det gik til sidst helt
galt og nu kan jeg næsten starte forfra. Men jeg er ved godt mod og er frisk
på at starte på noget nyt.. Og så har min datter en skoleveninde hvis mor
havde været på WW og det lød som om det mere var mig... Man kan hvis jeg har
forstået det, spare op hvis du ved du skal i byen i weekenden, det kunne man
slet ikke på DDV det var bare totalt efter et skema konstant og sådan kan
jeg ikke leve resten af mit liv...
Du må meget gerne sende nogle opskrifter til mig... Det vil jeg være meget
glad for...

Mvh Heidi
Husk og fjerne "FJERN MIG" i mailadr.

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 23-07-05 11:06

On Wed, 27 Apr 2005 07:48:16 +0200, Heidi Bech Petersen wrote:

> Hej Gruppe
>
> Jeg er starte på vægtvogternes program.. Men jeg syntes at jeg mangler
> nogle gode opskrifter. Er der nogen herinde der har et forslag eller
> hjemmeside...

Næh, men jeg har set at IRMA har nogle færdigretter påtrykt et eller
andet med vægtvogterne.

Tomas

Fra : Erling Hansen

Dato : 23-07-05 14:25

Tomas Pedersen <patina@IngenDaaseskinkeTakwebspeed.dk> wrote:

> Næh, men jeg har set at IRMA har nogle færdigretter påtrykt et eller
> andet med vægtvogterne.
>

> Tomas
*Føtex har også nogle af deres færdigretter, og nogle stykker foreligger
også som enkelt-arks-opskrifter. Har ikke afprøvet, dog.
Mvh
Erling