du er hvad du spiser på TV
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 22-04-05 10:08

hejsa

Jeg så lige den udsendelse igår aftes på TV. det blev jo drukket en del cola
osv. men det jeg savnede var lige som et alternativ, selv om jeg ved godt
der er mange men.

cola er ikke særlig sundt...
hvad så med cola ligt ?
hvad med Bonanza, FUN saftevand er det bedre ?

Det sagde de ikke rigtig noget om, så jeg syntes ike der var så meget
kostvejledning for seerne, andet en man kunne se hvordan det gik familien og
så noget man godt ved i forvejen, "men nok ikke er al for god til at huske"

--
Jan Damkjær Dahl
tlf. 2962 5011

Fra : ThomasB

Dato : 22-04-05 11:16

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@cykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> cola er ikke særlig sundt...
> hvad så med cola ligt ?
> hvad med Bonanza, FUN saftevand er det bedre ?

Vand :)
Alternativt andet unden kalorier..

> [...]
> kostvejledning for seerne, andet en man kunne se hvordan det gik familien
> og så noget man godt ved i forvejen, "men nok ikke er al for god til at

Jeg synes det var et latterligt program.
Hun bestilte ikke andet end at rakke de stakkels mennesker ned - ydmygede
dem på tv.

I programmet "Hjælp Vi har Børn" var familiekonsulent "Lola" utrolig god til
at motivere familien, hende fra programmet i går, var nærmest hoverende.

Og så snakkede de om "Syre/Base-kur".. Jeg har aldrig hørt noget så
tåbeligt.
Hun sagde at frugt var base og sukker var syre... Hvad er det for noget
sludder - minder mig om åndemanere, der fortæller at de kan mærke "energier"
i soveværelset.

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-05 17:26

Hvis man virkelig bliver hvad man spiser, så er jeg bare glad for jeg ikke
spiser grønsager
Tommy