rar filer og mac
Fra : Carsten Dut Larsen

Dato : 30-05-01 15:44

Er der nogen der ved om man kan afspille .rar videofiler på mac?

mvh
Carsten Larsen

Fra : walther

Dato : 30-05-01 16:33

In article <3B150731.2AB05431@paradis.dk>, Carsten Dut Larsen
<dut@paradis.dk> wrote:

> Er der nogen der ved om man kan afspille .rar videofiler på mac?

rar er en komprimering...

Du kan pakke dem ud med MacRAR (find den på tucows eller cnet)

mvh,
walther

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-05-01 17:31

In article <3B150731.2AB05431@paradis.dk>,
Carsten Dut Larsen <dut@paradis.dk> wrote:

> Er der nogen der ved om man kan afspille .rar videofiler på mac?

Har du prøvet med Real Audio?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 30-05-01 19:57

Carsten Dut Larsen <dut@paradis.dk> wrote:

> Er der nogen der ved om man kan afspille .rar videofiler på mac?
>
> mvh
> Carsten Larsen

Faktisk understøtter Stuffit Deluxe 6.01 .rar, der er et Windåse
kompressionsformat.
--
Jesper Oersted. My mailaccount is spamfiltered by ORBS.
http://www.orbs.org.