NY: Forloren skildpadde (flydende)
Fra : Søren (7400)

Dato : 10-04-05 17:59

Købte lige nogle billige kæmpe skildpadder den anden aften og havde
ingen fløde til en irish coffee. Så det blev en kop kaffe med en
skildpadde og et skvat whisky - uhmm rør rundt og du har forloren
skildpadde ;)

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 10-04-05 19:26

"Søren (7400)" <news@wem.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ingen fløde til en irish coffee. Så det blev en kop kaffe med en
> skildpadde og et skvat whisky - uhmm rør rundt og du har forloren

Prøv også MED fløde. Her på egnen (Horsens-Vejle) kendt som en padde-kaffe.
Lækkert!

MVH Mette

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-05 20:12

> [...]
> ingen fløde til en irish coffee. Så det blev en kop kaffe med en
> skildpadde og et skvat whisky - uhmm rør rundt og du har forloren

Uhhhmmmm, pilskadder fra Toms.

Jeg nyder dem på en anden måde: Kværner nogle stykker med håndblenderen (har
ik' finere ting at gøre det med,) og hælder dem ud over min (fløde)is. Mums,
guf.

Tina

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 10-04-05 21:00

Tina wrote:
> Jeg nyder dem på en anden måde: Kværner nogle stykker med
> håndblenderen (har ik' finere ting at gøre det med,) og hælder dem ud
> over min (fløde)is. Mums, guf.

Nååå, så er det måske dig der har leveret opskriften til
http://www.polar-is.dk/produkter1.html sådan midt på plakaten. Den fåes
også i litervis.

M.v.h
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-05 07:34

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> skrev i en
meddelelse news:425985c3$0$176$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nååå, så er det måske dig der har leveret opskriften til
> http://www.polar-is.dk/produkter1.html sådan midt på plakaten. Den fåes
> også i litervis.

Nope, ikke mig. Har gjort det i årevis, men kender ingen med tilknytning til
Polar Is

Tina

Fra : Kim Jensen

Dato : 10-04-05 20:47

Søren (7400) wrote:
> [...]
> ingen fløde til en irish coffee. Så det blev en kop kaffe med en
> skildpadde og et skvat whisky - uhmm rør rundt og du har forloren

Vi bruger ofte Toms 'padder istedet for den brune farin vi normalt
putter i vores irish coffee. Men stadig med flødeskum på toppen. Yum! :)

Så alt-i-alt; 'padde i bunden af glasset, whisky så det dækker, fyld op
med kaffe, flødeskum og et drys kakao.

--
med venlig hilsen
Kim Jensen

Fra : Basil

Dato : 11-04-05 14:56

Kim Jensen wrote:

> [...]
> putter i vores irish coffee. Men stadig med flødeskum på toppen. Yum! :)
>
> Så alt-i-alt; 'padde i bunden af glasset, whisky så det dækker, fyld op

Det bliver sgu serveret for gæsterne på lørdag, tak for et rigtig godt tip.
Kai

Fra : Basil

Dato : 17-04-05 18:32

Basil wrote:

> Det bliver sgu serveret for gæsterne på lørdag, tak for et rigtig godt
tip.
> Kai

Ok, det blev serveret, og første tår var også lækker, men det blev hurtigt
kvalmt.
Jeg vil ikke anbefale det
Kai

Fra : -V-

Dato : 10-04-05 22:31

Søren (7400) wrote:
> [...]
> ingen fløde til en irish coffee. Så det blev en kop kaffe med en
> skildpadde og et skvat whisky - uhmm rør rundt og du har forloren

Årh, hvis I vidste, hvor træt man kan blive af dem, hvis man har ubegrænset
adgang.

Det lyder som paradis for nogle, men i virkeligheden er det et levende
helvede.

-V-