Mountain Dew
Fra : Devast8or

Dato : 07-04-05 21:20

Hej med jer,

Kan man få en sodavand her i landet der smager som Mountain Dew (sådan mere
eller mindre)?

Jeg har ikke selv smagt det, men webtender.com nævner det i en del drinks,
derfor spørgsmålet.

(Og jeg er godt klar over at der ligger en amerkansk butik i København det
garanteret har det, men jeg gider ikke at tage ind til byen efter en flaske
sodavand, og de priser jeg har set fra butikken er temmelig pebrede).

TIA

Devast8or

Fra : Søren Houen

Dato : 07-04-05 22:35

Jeg synes Faxe Kondi 2 smager derhenad, selv om det ikke er helt det samme.
Men generelt vil jeg tro, at du i drinks ville kunne bytte Mountain Dew ud
med de fleste "sportsvand", så længe der er tale om den grønne Mountain Dew
og ikke den røde "Code Red" Mountain Dew.

/ Søren

Fra : Devast8or

Dato : 08-04-05 00:28

Søren Houen wrote:
> [...]
> Mountain Dew ud med de fleste "sportsvand", så længe der er tale om
> den grønne Mountain Dew og ikke den røde "Code Red" Mountain Dew.

Ok, tak. Den vil jeg da prøve at bruge en dag. Der står bare Mountain Dew,
intet om at den skal være rød.

Devast8or

Fra : bb

Dato : 09-04-05 23:25

> [...]
>garanteret har det, men jeg gider ikke at tage ind til byen efter en flaske
>sodavand, og de priser jeg har set fra butikken er temmelig pebrede).

Det smager meget af sprite/faxe kondi.

Fra : HC

Dato : 10-04-05 16:07

> Det smager meget af sprite/faxe kondi.

Ja, Mountain Dew er bare meget, meget mere sød. Bvadr.

HC