Milkshakes - ja, også her...
Fra : Morten

Dato : 31-03-05 15:22

Hejsa

Mens fokus er på Milkshakes, vil jeg benytte lejligheden til at smide mit
problem ind også:

Jeg er helt vild med de Chokolade milkshakes man får på McDonalds, men synes
prisen er lidt for høj.

Er der nogen der har en opskrift der smager som dem fra McDonalds?

Hvis det er en hjælp kan jeg sige at jeg har en god smoothie blender til
rådighed...

/Morten

Fra : Heidi

Dato : 31-03-05 15:58

Morten wrote:
> [...]
> men synes prisen er lidt for høj.
>
> Er der nogen der har en opskrift der smager som dem fra McDonalds?

Jeg skulle lige til at smide linket i den anden tråd om milkshakes, men
nu spørger du jo specifikt efter McD opskriften, så måske det her kan
bruges (jeg har ikke afprøvet det)
http://www.topsecretrecipes.com/recipes/mcshakes.htm

--
Heidi

Fra : Lars V

Dato : 31-03-05 21:30

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

> Jeg skulle lige til at smide linket i den anden tråd om milkshakes, men
> nu spørger du jo specifikt efter McD opskriften, så måske det her kan
> [...]

Lyder lækkert... Nu er mit spm. bare, hvor man køber Nesquik jordbærpulver i
Danmark? Synes aldrig jeg har set det.

Lars V

Fra : Heidi

Dato : 01-04-05 06:23

Lars V wrote:
> Lyder lækkert... Nu er mit spm. bare, hvor man køber Nesquik
> jordbærpulver i Danmark? Synes aldrig jeg har set det.

Det er godt nok ikke Nesquik, men du kan købe jordbærpulver her
http://www.hedebogaard.dk/default.asp - kig under Krydderier, J for
Jordbær milkshake mix. 10 kr. for 120 gram.

--
Heidi