Weightwatchers Mad i Danmark!!!
Fra : Bente S?rensen

Dato : 24-03-05 12:12

Jeg har lige fundet denne her webside som jeg faldt i svime over.Og så
syntes jeg lige at jeg måtte dele det med andre weightwatchers
medsøstre/brødre.

Min mand fandt den efter en kollega havde fortalt om den,som allerede
har handlet hos dem.

De har et fantastisk udvalg i weightwatchers produkter.Der er både
supper,desserter,småkager og meget andet.

Der er en varebil der kører rundt i landet og leverer varerne.Den
stopper sikkert nær dig.

Alle produkterne bærer POINTS værdi som helt sikkert er noget for dig
som er eller har været W.W. medlem.Og det bedste af det hele er at man
allerede nu kan købe det på websiden.Det har jeg.

Mine favoritter er Aspargessuppe,Porresuppe,Orange og tranebær kiks,og
så har de de lækreste Spongepuddings.

Da jeg første gang hørte om det troede jeg at det ville koste en halv
bondegård.Men det gjorde det ikke,priserne ligger på et helt normalt
prisleje.

Venlig hilsen
Bente Sørensen
Kender du nogen, som er medlem af Weightwathers?
Gør dem en STOR tjeneste - og send dem denne e-mail.

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 24-03-05 12:30

Bente S?rensen wrote:

> Jeg har lige fundet denne her webside som jeg faldt i svime over.Og så
> syntes jeg lige at jeg måtte dele det med andre weightwatchers
> medsøstre/brødre.

Hejsa Dave Darlington,

Det er ikke velset at gøre reklame for sine sider på debat-grupperne.
Særligt virker det latterligt, når man forsøger at maskere sine reklamer ved
at agere almindelig bruger - og ovenikøbet skifte køn i processen.

Mit bud er, det skader din forretning mere end det gavner.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Stefan Holm

Dato : 24-03-05 12:41

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> writes:

> Særligt virker det latterligt, når man forsøger at maskere sine
> reklamer ved at agere almindelig bruger - og ovenikøbet skifte køn i
> processen.

Og helt vildt kikset bliver det når man glemmer at skifte sin
mailadresse ud samtidig med navneskiftet.

--
Stefan Holm
"The monkey lied."

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 24-03-05 12:52

Stefan Holm wrote:

> Og helt vildt kikset bliver det når man glemmer at skifte sin
> mailadresse ud samtidig med navneskiftet.

Shh, nu giver du ham gode råd til næste gang, han skal spamme

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-03-05 13:12

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Shh, nu giver du ham gode råd til næste gang, han skal spamme

Spammere er pr. definition dumme, så han kvajer sig givet også næste gang.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/19/05)

Fra : Willi Rouainia

Dato : 24-03-05 14:54

Fjols

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-03-05 16:20

"Willi Rouainia" <willi@thekrew.dk> skrev i en meddelelse

> Fjols

Enig. Dejlig at møde lidt selverkendelse.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 24-03-05 14:41

Sende dem en mail - svaret viser lidt om hvor sølle et foretagende det er
:).

Hi Jeppe
Many thanks for your mail.
Pity you´ve nothing better to do on a holiday, than interfere with
other peoples business. You must lead a very isolated life.For that I
pity you.
Not thats its ANY of your business. but my wife HAS actually lost 13kg
with WW Denmark, sent the email HERSELF, from her OWN email(NOT
mine)and it was her that suggested I started importing the products in
the first place.
We currently sell to many WW members who are very happy with our
service and products.Needless to say, there are many more of them out
there who are VERY happy to find out what we are doing.

Thank you for your comments. Nice to see that that people actually read
the forum.

Have a very Happy Easter , and I hope you get lots of fattening Easter
Eggs!
Regards
David Darlington
Food From Home
PS If you can´t read this letter, I´m sure one of your children will
help you.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Susanne

Dato : 24-03-05 16:22

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse
> Sende dem en mail - svaret viser lidt om hvor sølle et foretagende det er
> :).
>
> Hi Jeppe
"..."
> Regards
> David Darlington
> Food From Home
> PS If you can´t read this letter, I´m sure one of your children will
> help you.

"..."

Jeg har faktisk været inde på den Food from home-hjemmeside et par gange i
det sidste år og overvejet at købe et par produkter efter at have været i
England for et par år siden, men efter den mangel på seriøsitet og god
forretningsmoral de har udvist her i NG kan de godt regne med ikke at have
mig som kunde fremover!!!
Sådan noget gider jeg simpelthen ikke støtte på nogen måde!

/Susanne.