aftensmad... konen og børnene er ikke hjem~
Fra : lhs

Dato : 19-03-05 20:52

Hej

Jeg havde lige en fed aftensmad, once in a while, konen og ungerne var
taget ud til sviger mekanikken, vi har været i tyskland i dag og jeg købte
flg. remedier til maden:

Meatloaf live in Melbourne, Hancock Old Gambrinus (dark) aftens mad: god
dansk øl (gambrinus), god gammel ost med mørk rom, sky, løg, sennep...hele
svineriet..

Jeg har det nok lidt skidt imorgen, men pyt...

Lars Hs

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 20-03-05 01:35

lhs <shane@get2net.dk> (fjern) skrev:

> [...]
>med mørk rom, sky, løg, sennep...hele
>svineriet..
>
>Jeg har det nok lidt skidt imorgen, men pyt...

Jeg har det skidt bare ved at læse om det....

Vh. JIB

Fra : Christian

Dato : 20-03-05 14:53

> Meatloaf live in Melbourne, Hancock Old Gambrinus (dark) aftens mad: god
> dansk øl (gambrinus), god gammel ost med mørk rom, sky, løg, sennep...hele
> svineriet..

Meget skægt tilfælde - det er ikke mere end 2-3 uger siden at kæresten og
jeg fik *nøjagtig* det samme som dessert efter en søndagsfrokost (minus
meatloaf live in Melbourne, dog).

> Jeg har det nok lidt skidt imorgen, men pyt...

Ja, det er klart - for der er konen og ungerne jo tilbage - så står på
kødsovs og saftevand igen.

--
/Christian
csa [AT] snog [DOT] dk