Tekstureret soja-protein
Fra : Louise

Dato : 19-03-05 17:19

Hej NG

Jeg står og skal lave en vegetarisk Chili Sin Carne, og dertil skal jeg
bruge tekstureret soja-protein.
Er der nogen der ved hvor man kan købe dette??

God Weekend
Louise

Fra : Gainsbourg

Dato : 19-03-05 18:14

Hvis du bor i Kbh. og ind i mellem kommer til fx. Malmö, så har svenskerne
et stort udvalgt af alskens vegetarprodukter - både sojabaserede og
grynbaserede. Et hvert større supermarked skulle have et udvalg på hylderne.

Herhjemme er dit bedste bud nok den lokale helsekostforretning.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Louise

Dato : 20-03-05 12:00

Tusind tak for hjælpen..

> [...]
> et stort udvalgt af alskens vegetarprodukter - både sojabaserede og
> grynbaserede. Et hvert større supermarked skulle have et udvalg på

Jeg bor i Jyllands, så jeg kommer desværre ikke lige til Malmö.

> Herhjemme er dit bedste bud nok den lokale helsekostforretning.

Jeg suser derned i morgen.. Heldigvis har jeg flere helsekostforretninger at
vælge imellem, så mon ikke der er en chance..

Louise