Lækker, italiensk pizza
Fra : Camilla

Dato : 16-03-05 11:44

Vil I prøve den bedste pizza i Danmark? Pomodoro & Mozzarella på
Godthåbsvej 140, Frederiksberg, Kbh. har den bedste italienske pizza.
Jeg er selv italiener og for første gang i Danmark er pizzaen som du
finder den i Italien. Tynde, lækre, sprøde bunde med de "rigtige"
ingredienser. Dvs. ikke shawarma, feta og ikke pasta på pizzaen(!) men
bøffelmælksmozzarella, Karl Johansvampe, rucola og meget mere. PRØV
DET! Deres brød er også fantastisk. Det smager super, ser flot ud og
holder flere dage. Lækkert. En anden ting: Der ser rent og lækkert ud,
alt andet end den sædvanlige "pizzabix".
P.S.Jeg tror, det er dem der lå på Ndr. Fasanvej men nu er flyttet til
Godthåbsvej, og man kan også bestille på e-takeaway.

Fra : JSM

Dato : 16-03-05 13:50

"Camilla" <ruggero_cilli@msn.com> skrev i en meddelelse

Snip: en slet skjult rekvalme..

Interessant email-adresse du har. Slår man ruggero op på krak.dk
(http://shor.ter.dk/592620622) kan man bl.a. læse følgende: "Pomodoro &
Mozzarella I/S v/Ruggero Cilli".Og sørme om ikke samme kraksøgning også
viser en Ruggero Cilli deler adresse i Vanløse med en person med fornavnet
Camilla.

Hvis du absolut skal forsøge at lave "skjult" rekvalme for din biks så gør
det dog i det mindste ordentligt.

/Jesper

Fra : Morten Wartou

Dato : 16-03-05 17:05

JSM wrote:
> [...]
> fornavnet Camilla.
>
> Hvis du absolut skal forsøge at lave "skjult" rekvalme for din biks
> så gør det dog i det mindste ordentligt.

Hehe. Nu sætter hun nok et skilt op foran biksen hvor der står: "Anmeldt
yderst positivt på internettet!"

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : JHR

Dato : 16-03-05 15:14

Jeg vil nærmere opfordre gruppen til totalt at boykotte stedet når den
benytter så skumle forretningsmetoder som JSM afslørede

Mvh
Jeppe.

Fra : Willi Rouainia

Dato : 16-03-05 18:24

Ha haha

Sikke et fjols

Fra : Ove Kristensen

Dato : 16-03-05 19:23

> [...]
> P.S.Jeg tror, det er dem der lå på Ndr. Fasanvej men nu er flyttet til
> Godthåbsvej, og man kan også bestille på e-takeaway.

Det smager af helvede til !

Fra : Ove Kristensen

Dato : 16-03-05 19:42

"Camilla" <ruggero_cilli@msn.com> skrev i en meddelelse
> Vil I prøve den bedste pizza i Danmark?

Så går i ind hos Aldi og køber den færdige dej med pastasauce til kun Kr.
15,00 - og når man ruller den ud, så passer den lige nøjagtig på en
bageplade, og så er det bare at komme på hvad man kan li' - og hvis det er,
så kan man jo dele den op i flere hvis ikke allle kan li' det samme, og det
er jo kun fantasien der afgør hvad man kan komme på - og så bliver det
garanteret Danmarks bedste Pizza.

Med venlig hilsen og velbekomme
fra
Ove.

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 17-03-05 06:58

Camilla wrote:

> Vil I prøve den bedste pizza i Danmark? Pomodoro & Mozzarella på
> Godthåbsvej 140, Frederiksberg, Kbh. har den bedste italienske pizza.

Din slet skjulte reklame er jo afsløret. Her kommer en ærlig anmeldelse af
jeres biks.

I laver bestemt hæderlige pizzaer. Men at påstå, at det er Danmarks bedste,
er vist noget af en tilsnigelse.

> Tynde, lækre, sprøde bunde

Bundene er om muligt jeres svageste punkt. I burde produktudvikle bundene og
tomatsovsen (sidstnævnte bruger I for meget af). Dejen mangler salt og
bundene er for tykke (alla Napoli). Jeg foretrækker de romereske, helt tynde
bunde, men det er jo en smagssag. Min yndlingspizzapusher laver gerne pizze
basse til mig, når jeg kommer.

> bøffelmælksmozzarella, Karl Johansvampe, rucola og meget mere.

Rucola hører ikke hjemme på en pizza efter min mening. Jeres
bøffelmozzarella kan I spare jer. Os, der har boet i Rom og Napoli ved
hvordan den slags skal smage. Kun de allerfineste steder i dk har mulighed
for selv at hjemtage disse i en god kvalitet, og de vandede, kedelige
fabriks bufalaer vi kan købe i Danmark er lige meget. Så hellere en anden
god ost. Karl Johan hos jer er af den tørrede, men udmærkede,
konservesvariant.

> Deres brød er også fantastisk. Det smager super, ser flot ud og
> holder flere dage. Lækkert.

Nej. Jeres brød er ikke noget særligt ...

> En anden ting: Der ser rent og lækkert ud,
> alt andet end den sædvanlige "pizzabix".

I kommer vist ikke meget ud og kigger på jeres kokurrenter. Ingen af mine
foretrukne pizzeriaer er snuskede og beskidte.

Fra : morten.b.johansen@gm~

Dato : 17-03-05 12:57

LOL busteeeed...

Hvis i nu var dk´s bedste hvorfor er i så ikke med i AOK´s top 5??

La Vecchia Signora får klart min stemme som dk´s bedste...

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 17-03-05 13:04

> La Vecchia Signora får klart min stemme som dk´s bedste...

Det er bestemt også et bedre bud. Meget bedre.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : as

Dato : 18-03-05 20:36

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er bestemt også et bedre bud. Meget bedre.
>
> Mvh
> Kevin Edelvang

Kender i nogle gode pizzarier på Vesterbro (Kbh)?

Fra : Willi Rouainia

Dato : 18-03-05 23:45

Juventus i Valby

Det er klar t min favo rigtig italo style

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 21-03-05 10:57

Kevin Edelvang wrote:

> Det er bestemt også et bedre bud. Meget bedre.

Pizzeria Fiorita på hjørnet af Ahlefeldtsgade og Nansensgade laver
også nogle OK pizzaer.

Ebbe