kalkun bryst
Fra : RJ

Dato : 14-03-05 16:16

Kære alvidende gruppe

hvor længe kan et kalkunbryst ligge i fryseren og stadigt smage godt? Fandt
nemlig et som har ligget der siden midt i oktober 2004, som jeg gerne vil
servere i morgen (hvis det er godt endnu)

- og hvad vil I foreslog at gøre ved det?

Har en overvejelse der går på at servere det med ris, grøntsager og
champignonsovs. Andre ideer modtages meget gerne.

Desserten bliver Hagendazs is, evt. bananasplit.

for forhånd tak for hjælpen

/Rikke

Fra : Inger Pedersen

Dato : 15-03-05 01:08

"RJ" <softlips_sugarbabyFJERN@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Kære alvidende gruppe
>
> hvor længe kan et kalkunbryst ligge i fryseren og stadigt smage godt?

Det kommer an på, hvordan det er behandlet før frysning, og om det har været
frosset stabilt.

Fandt
> nemlig et som har ligget der siden midt i oktober 2004, som jeg gerne vil
> servere i morgen (hvis det er godt endnu)

Prøv.
Hvis det lugter og smager ok, er det ok.

Hilsen Inger

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 15-03-05 09:12

RJ skrev:

> [kalkunbryst]

> - og hvad vil I foreslog at gøre ved det?

Hvis du har mulighed for at gå tilbage i gruppen til 1. februar,
var der en tråd "kalkunbryst" med mange gode tips til retter
med helt kalkunbryst.

Jeg forsøger lige at linke til det første indlæg i tråden:

<

--
Med venlig hilsen og god fornøjelse
Herluf Holdt

Fra : RJ

Dato : 15-03-05 11:42

tak for info'en begge to *s*

Jeg kan desværre ikke hente nogen meddelelser fra 1/2, har også forsøgt via
google at finde beskeden fra 1/2, der er intet om kalkunbryst *ÆV*

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 15-03-05 11:53

RJ skrev:
> tak for info'en begge to *s*
>
> Jeg kan desværre ikke hente nogen meddelelser fra 1/2, har også
> forsøgt via google at finde beskeden fra 1/2, der er intet om
> kalkunbryst *ÆV*

Hvis linket virker, har du tråden via Google her:
(Google har den åbenbart fra 31. 1. 2005)

<

http://groups.google.dk/groups?q=kalkunbryst+jensby&hl=da&lr=lang_da&selm=41ff34a0%240%24278%24edfadb0f%40dread12.news.tele.dk&rnum=1

--
'rluf :·)