Kød i tern...
Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 10-03-05 14:39

Jeg handlede bare en masse forskelligt kød ind da vi handlede stort ind for
en uges tid siden.
Der er røget noget kød i tern, både gris og kalv, ned i vognen, men hvad
laver jeg lige med dette?

Min kæreste er vildt kræsen, så det må meget gerne være noget som de fleste
kan lide :)

På forhånd tak :)

--
Mvh Stefanie

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-03-05 14:42

"Stefanie Mathiesen" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> wrote in message
> [...]
> laver jeg lige med dette?
>
> Min kæreste er vildt kræsen, så det må meget gerne være noget som de

Gryderet med ris.

--
mvh/regards Christian........Min playlist i bilen for tiden bl.a.:
Gretchen Wilson-Redneck Woman ; Alan Jackson-Chattahoochee ; Brooks &

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 11-03-05 11:07

Stefanie Mathiesen skrev:

> Der er røget noget kød i tern, både gris og kalv, ned i vognen,
> men hvad laver jeg lige med dette?

Hvad med "karrygryde" - og ris til?

Jeg laver sjældent varm mad selv, men jeg *elsker* gryderetter,
og *især* karrygryde.

Kan man ikke bruge gris eller kalv i tern til det?

--
'rluf :·)

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-05 17:28

Prøv at søge efter en opskrift på nettet.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 11-03-05 17:59

Peter toppostede:

> Prøv at søge efter en opskrift på nettet.

Sikken et venligt, hjælpsomt og oplysende indlæg i usenets
hyggeligste gruppe. :·)

Fra : Hauge

Dato : 11-03-05 18:11

Hejsa
Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Sikken et venligt, hjælpsomt og oplysende indlæg i usenets
> hyggeligste gruppe. :·)

Hehe, ja søgning på google på "en opskrift", giver 361.000 resultater

http://www.google.dk/search?hl=da&q=en+opskrift+&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Så der er nok at gå i gang med..

Mvh Hauge

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 11-03-05 18:02

Peter wrote:

> Prøv at søge efter en opskrift på nettet.

Det er jo det, hun gør.

Kig i øvrigt forbi her: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Mvh
Kevin Edelvang