Internetside - madopskrifter
Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 06-03-05 12:09

Nogle der kender en god hjemmeside hvor man - gratis - kan finde forskellige
opskrifter og lave sin egen "kogebog" derinde. Altså på en eller anden måde
gemme de opskrifter som man er "tiltrukket" af...

--
Mvh Stefanie

Fra : Torbenth

Dato : 06-03-05 15:26

"Stefanie Mathiesen" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> måde
> gemme de opskrifter som man er "tiltrukket" af...

http://intra.nakskov-gym.dk/biblio/Guide2/side26.htm

Mvh.
Torben

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 07-03-05 08:24

> [...]

forskellige
> opskrifter og lave sin egen "kogebog" derinde.

Kig hos Arla...

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 07-03-05 08:26

Ooops... glemte link til "Min kogebog" hos Arla:
http://makeashorterlink.com/?Z6C313E9A

Fra : Kent

Dato : 07-03-05 16:25

> [...]
måde
> gemme de opskrifter som man er "tiltrukket" af...

Jeg er rigtig glad for www.dk-kogebogen.dk .

Godt nok har jeg ikke oprettet "min egen kogebog" dér, men jeg
ved, det er muligt. Og tror også, det er gratis.

Bruger for det meste siden til at søge efter opskrifter, og siden
har mange smarte funktioner. Fx "tøm dit køleskab" - og søgning
på ingredienser og meget mere.

Prøv den .

Kent.