Eudora - hent post
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-05-01 14:33

Hejsa!

Min Eudora opfører sig lidt mærkeligt.

Når den henter post, så ender den med at skrive "Waiting to filter
messages" (eller noget i den dur), og så sker der ikke noget.

Først når jeg går ned og højreklikker på teksten, og vælger "Filter
messages", så bliver min mail vist. Den starter af en eller anden
grund altså ikke med at filtrere selv?

Jeg har fjernet alle mine filtre for at se om det var et filter der
var problemet - problemer er her stadig

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 30-05-01 19:34

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> writes:

> Først når jeg går ned og højreklikker på teksten, og vælger "Filter
> messages", så bliver min mail vist. Den starter af en eller anden
> grund altså ikke med at filtrere selv?

Hvad sker der, hvis du sætter Tools -> Options -> Background Tasks ->
Wait X seconds of user inactivity ... til 0?

Har du prøvet bare at lade være med at gøre noget i det antal sekunder
der står i ovenstående instilling?

--
Jacob
Give me a minute, and I'll come up with a better excuse ...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-05-01 20:05

Jacob Bunk Nielsen skrev:

>Hvad sker der, hvis du sætter Tools -> Options -> Background Tasks ->
>Wait X seconds of user inactivity ... til 0?

Nu prøver jeg - den stod på 20.

>Har du prøvet bare at lade være med at gøre noget i det antal sekunder
>der står i ovenstående instilling?

Nej. Men det er da vist en ny feature i 5.1, er det ikke? I 5.0 tror
jeg ikke jeg havde 'problemet'.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 30-05-01 20:42

> Nu prøver jeg - den stod på 20.

Min står til 1, så kan man nå at skrive sine mails færdige før den
kaster nye mails i hovedet på en

> Nej. Men det er da vist en ny feature i 5.1, er det ikke? I 5.0 tror
> jeg ikke jeg havde 'problemet'.

Jeg mener at den var der helt tilbage i 4.x ...

--
Jacob
"Talk sense to a fool and he calls you foolish" -- Euripides

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-05-01 20:51

Jacob Bunk Nielsen skrev:

>Min står til 1, så kan man nå at skrive sine mails færdige før den
>kaster nye mails i hovedet på en

Det undrer mig, at den ikke bare filtrerer dem og ligger den i
indbakken, og evt. venter med at åbne, hvis man er i gang med at
skrive en mail.

>Jeg mener at den var der helt tilbage i 4.x ...

Hmm, mystisk - så har min bare ikke været aktiveret.

venligst,
Lasse Hedegaard