Hvad går Atkins ud på?
Fra : Morten

Dato : 06-04-05 16:09

Hej

Er der en der kort kan fortælle hvad Atkins kur går ud på? ... er det bare
et spørgsmål at spise mad som indeholder få kulhydrater, eller er der
meget
mere i det? ... Jeg synes også tit at problemet med en kur kan være at den
er så kompliseret at du aldrig rigtig ved hvad du egentligt må spise, så
jeg
savner nok lidt at der hvert måltid står x antal retter man kan lave,
eller
at man selv kan vælge blot der max. er et eller andet indhold, eller min.
et
eller andet indhold...

/Morten

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : LIV

Dato : 07-04-05 06:46

Morten wrote:
> Hej
>
> Er der en der kort kan fortælle hvad Atkins kur går ud på? ... er det
> bare et spørgsmål at spise mad som indeholder få kulhydrater, eller
> er der meget

Du kan evt læse om kuren her:
http://atkins.com/

Fra : bb

Dato : 07-04-05 08:03

> [...]
>eller
>at man selv kan vælge blot der max. er et eller andet indhold, eller min.

Atkins er en Lowcarb kur, man skal spise meget få kulhydrater og mange
proteiner og fedt i en periode. En anden variant er South beach, hvor
man undgår de "hurtige" kulhydrater (sukker,øl,hvidt brød osv.) og
også kun spiser det "sunde" fedt. Begge kure har en liste med ting du
skal undgå som er forholdsis nem at memorere. Begge kure går ud på at
du skal spise til du er mæt og ikke sulte dig.