DDV
Fra : bj

Dato : 03-04-05 21:33

Hej

når nu man skal spise f. eks. middag/aften - må man så gerne dele måltidet
over i 2 dele eller skal man spise det hele med det samme.

Jeg tænker på om det er ioden at spise lad os sige 110gram kød/150gram
grønt, brød + diverse kl. f. eks. kl. 11:30 og spise resten af portionen kl.
13:00?

Jeg tænker på om det vil ødelægge processen at gøre det på denne måde eller
er det fint nok. I princippet handler det jo om at indtage 1 mængde
kød/grønt sammen af gangen og det kan man vel gøre ved bare at gøre det i 2
omgange. jeg har forsøgt, men magter ikke at spise en så stor portion på en
gang.

Kan nogen hjælpe med et svar....

Fra : Brian Olesen

Dato : 03-04-05 22:29

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> når nu man skal spise f. eks. middag/aften - må man så gerne dele måltidet
> over i 2 dele eller skal man spise det hele med det samme.

Nej Dit måltid skal indtages indenfor en time fra starttidspunktet.

Mvh. Brian

Fra : bj

Dato : 04-04-05 11:45

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

> Nej Dit måltid skal indtages indenfor en time fra starttidspunktet.
>
> Mvh. Brian
>tak for svaret, men hvor kan jeg læes om det? Jeg har DDV-programmet, men
>synes ikke der står noget om det?
bj

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-04-05 11:49

bj skrev den 04-04-2005 12:45:

> tak for svaret, men hvor kan jeg læes om det?
> Jeg har DDV-programmet, men
> synes ikke der står noget om det?

Det gør der heller ikke i programmet som sådan. Men det er en af de ting
man får at vide, når man kommer til møderne.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : bj

Dato : 04-04-05 12:08

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

> Det gør der heller ikke i programmet som sådan. Men det er en af de ting
> man får at vide, når man kommer til møderne.

Ok, tak for svaret.....men det vil så sigeat så længe jeg
indtager måltidet på under en time så er det OK?

bj

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-04-05 12:29

bj skrev den 04-04-2005 13:07:

> Ok, tak for svaret.....men det vil så sigeat så længe jeg
> indtager måltidet på under en time så er det OK?

jep.

Fra : Brian Olesen

Dato : 04-04-05 12:57

Hej

> bj

Nej egentlig gjorde jeg dig også en bjørnetjeneste ved at give dig
oplysninger, som jeg selv har betalt for at få.
Jeg gik til deres vegninger og ikke mindst deres peptalks og den konsulent
vi har i Aalborg er simpelthen fantastisk dygtig, så det var svar på et
lignende spørgsmål jeg kunne huske.
Måske står det også i spis dig slank-bøgerne, men jeg tvivler.

Jeg kan i øvrigt anbefale alle, som vil DDv's program seriøst, at gå til
disse vegninger indtil man er helt fuldstændig på bølgelængde med de mange
kringlede hvisser og menner det udløser i starten. Konsulenterne er
entusiastiske og yderst seriøse og så er de i øvrigt helt almindelige
mennesker som du og jeg. Så du kan faktisk ikke springe over, hvor gærdet er
lavest, men bør tage tyren ved hornene og lige lade dig inspirere og vejlede
i hvert fald mindst 4 uger. Nå og så ikke mere salgsgas for Ddv.

Mvh. Brian

P.S. Og så dog...
Lige en appetitvækker mere.
Når du har været på kur nogle måneder og vægten står stille, så har de et
mere agressivt program, som kun udleveres hvis man er medlem.

Fra : bj

Dato : 04-04-05 19:40

> [...]
> Når du har været på kur nogle måneder og vægten står stille, så har de et
> mere agressivt program, som kun udleveres hvis man er medlem.

bj