Omega metoden!
Fra : Ann Nielsen

Dato : 29-03-05 22:01

Hej alle sammen.

Jeg er ny her, og sørme så om jeg ikke har fået "forvildet" ind på en
hjemmeside om subjectets emne! Kender I noget til Omega metoden? Jeg har kun
læst om det fra den person der "opfandt" det, men ønsker at høre mere fra
andre der evt. har afprøvet det på egen krop?

Med venlig hilsen

Ann Nielsen

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-03-05 12:15

Ann Nielsen skrev den 29-03-2005 23:01:
> [...]
> læst om det fra den person der "opfandt" det, men ønsker at høre mere fra
> andre der evt. har afprøvet det på egen krop?

Nej, det har jeg.

Det de falder mig i så'en lige foreløbig er, at den succeshistorie han
lægger på forsiden af sitet er fra år 2003.
Det ville være rart at høre Vibeke Jørgensens historie idag. Det er jo
to år siden at hun har haft det godt. Men hvordan ser vægten ud idag.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-03-05 12:15

Carsten Riis skrev den 31-03-2005 13:14:

> Nej, det har jeg

ikke