Weightwatchers Mad i Danmark!!!
Fra : Bente S?rensen

Dato : 24-03-05 12:09

Jeg har lige fundet denne her webside som jeg faldt i svime over.Og så
syntes jeg lige at jeg måtte dele det med andre weightwatchers
medsøstre/brødre.

Min mand fandt den efter en kollega havde fortalt om den,som allerede
har handlet hos dem.

De har et fantastisk udvalg i weightwatchers produkter.Der er både
supper,desserter,småkager og meget andet.

Der er en varebil der kører rundt i landet og leverer varerne.Den
stopper sikkert nær dig.

Alle produkterne bærer POINTS værdi som helt sikkert er noget for dig
som er eller har været W.W. medlem.Og det bedste af det hele er at man
allerede nu kan købe det på websiden.Det har jeg.

Mine favoritter er Aspargessuppe,Porresuppe,Orange og tranebær kiks,og
så har de de lækreste Spongepuddings.

Da jeg første gang hørte om det troede jeg at det ville koste en halv
bondegård.Men det gjorde det ikke,priserne ligger på et helt normalt
prisleje.

Venlig hilsen
Bente Sørensen
Kender du nogen, som er medlem af Weightwathers?
Gør dem en STOR tjeneste - og send dem denne e-mail.