Atkins bakemix erstatning...
Fra : Anders54

Dato : 21-03-05 02:36

Kunne ikke finde det, men så en masse spørge om det.. så her er det:

Atkins Bake-mix erstatning

Atkins Bake-Mix erstatning

2 ½ dl. Soya mel
5 dl. Soya protein
2 spsk. Bagepulver
1 tsk. Salt
2 spsk. Sødemiddel

Nogle har spurgt efter denne opskrift, men eftersom den indeholder soja
mel er den faktisk ikke “lovlig” I induktionsfasen.
Man bør vente til man kommer til bælgfrugt – trinnet i VV!

Findes på http://www.sitecenter.dk/hanne81/hjemmeside/ hvor der også er
andre gode tips og tricks!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 21-03-05 08:44

"Anders54" <Anders54.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne ikke finde det, men så en masse spørge om det.. så her er det:

Det er da vist ikke herinde nogen har spurgt efter det, så der sidder nok
"en masse" et andet sted, der stadig ikke har svaret.

Hvad kan man bage med denne erstatning? Og hvordan smager det. Jeg har
pokkers svært ved at forestille mig, at det kan smage godt.

Mvh. Lisbeth

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-03-05 16:04

[Lisbeth Jacobsen | Mon, 21 Mar 2005 08:43:31 +0100]

>Hvad kan man bage med denne erstatning? Og hvordan smager det. Jeg har
>pokkers svært ved at forestille mig, at det kan smage godt.

Den nævnte opskrift frygter jeg dog smager rædselsfuldt da både sojamel og
sojaprotein har en meget gennemtrængende smag af, undskyld udtrykket,
hundemad.

Meningen med Atkins' bagemiks er at erstatte hvedemel i almindelige
opskrifter. Atkins' bagesmiks smager acceptabelt (og den europæiske version
er bedre end den amerikanske).

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 22-03-05 18:42

Lisbeth Jacobsen wrote:
> "Anders54" <Anders54.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da vist ikke herinde nogen har spurgt efter det, så der sidder
> nok "en masse" et andet sted, der stadig ikke har svaret.

Mon ikke problemet er usenet-nasseriet Kandu.

vh
Jan