Brd. Jensen, Horsens
Fra : stones

Dato : 30-05-01 13:52

Ja, jeg har godt læst at de snyder med deres cykler, men jeg skal bruge en
ny udstødning til min Katana650, og har hørt at de er billige med den.
Men hvad er deres tlf. nr ??

Håber nogen kan hjælpe mig, solen skinner for godt til at lade mc'en stå
stille.

Stones

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-05-01 14:05

"stones" <stones@post3.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Men hvad er deres tlf. nr ??
>
> Håber nogen kan hjælpe mig, solen skinner for godt til at lade mc'en stå

www.brdrjensenas.dk gi'r et godt bud - der er et par numre at vælge mellem.
Ex:
Tlf. 75 630910

Fax. 75 630844

Dennis (biler): 40135810

Brian (mc): 28445813

Torben (mc): 28445814

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : stones

Dato : 30-05-01 14:12

Takker og bukker

Stones

Morten Christensen <mochr@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ye6R6.4663$dS3.203925@news010.worldonline.dk...

Fra : Armand

Dato : 30-05-01 19:12

stones <stones@post3.tele.dk> skrev i en
> Ja, jeg har godt læst at de snyder med deres cykler, men jeg skal
bruge en
> ny udstødning til min Katana650, og har hørt at de er billige med den.
> Men hvad er deres tlf. nr ??

Prøv lige at forhøre dig i Jydsk MC Center, Horsens.
Jeg ved at de for år tilbage købte et større restparti af bl.a.
udstødninger, og at det drejer sig lige akkurat om 650'er Katana'ens
årgange!!

Slå op på de gule sider!
--
Armand