Panik inden syn :( ingen strøm/start
Fra : hh

Dato : 12-05-05 17:22

Hejsa,

Så blev skiven på forbremsen skiftet, sammen med klodser og kaliber
renoveret.

(På min Yamaha xs 400 seca.)

men ak....

4 dage på støtteben har sat sine spor. Den vil ikke starte.

Der er tænding, lys, blink- bremse-lys. Men ingen reaktions ved tryk på
startknappen.

Med skruetrækker på startrelæet kører strateren fint, men ingen gnist på
tændrøret.

Nogen der har en ide til hvad jeg skal kigge efter.

Synet er i morgen tidlig......

Alle sikringer er ok, og med tænding på er der støm på alle sikringer.

Der er også støm til den sorte boks på venstre side af cyklen.

/HH

Fra : Grunnet

Dato : 12-05-05 17:38

hh wrote:

> [...]
>
> Alle sikringer er ok, og med tænding på er der støm på alle sikringer.
>
> Der er også støm til den sorte boks på venstre side af cyklen.

Dødemandsknappen ????

Hilsen Steen

Fra : hh

Dato : 12-05-05 18:15

Panikken afblæst .....

Min nabo havde .... netop 'pillet' ved knappen....

Og jeg var for frustreret til at tænke over det.

Det siges den bedste måde at huske konen fødselsdag på er at glemme det
én gang, jeg tror jeg har det på samme måde med knappen nu. :)

/HH

Fra : Jesper Lynge

Dato : 12-05-05 19:28

Havde man dog bare en kone der var ligeså medgørlig som mc´en

Jesper.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-05-05 19:34

> Havde man dog bare en kone der var ligeså medgørlig som mc´en

Rolf

Fra : Gorgeous

Dato : 13-05-05 01:53

Rolf

Hvem er han?

Fra : cykellapper

Dato : 12-05-05 20:43

hh wrote:
> Panikken afblæst .....
>
> Min nabo havde .... netop 'pillet' ved knappen....
>
> Og jeg var for frustreret til at tænke over det.

Hehe.. Vi har alle prøvet den der. Jeg har en kammerat, der kørte til grænsen
med kadett & trailer, for at hente konen, hvis BMW var gået i stå dernede. Han
vippede knappen, startede BMW'en, og så talte de ikke til hinanden en tid

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : Eg Egemarke

Dato : 14-05-05 08:34

HAHA (ja jeg griner højlydt, blot fordi jeg selv laver den de´r TIT)
Ps det er heller ikke et hit at sende fruen ned til mekanikeren i en
Folkevogns Bobbel og bede hende spørge mekanikerne om de lige gider at
tjekke kølevand !!
Hun ku ihvertfald IKK se det sjove i det !

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : hh

Dato : 14-05-05 16:53

hehe - jow det...

Men det BLEV i øvrigt synet - hurra.

Men den helt nye bremseskive skulle da lige måles hele 3 gange for at se
om den nu også var tyk nok hele vejen rundt :)

/HH